ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
hmm er zit wat in
Added (25 Aug 2012, 17:10) --------------------------------------------- nieuws dieretuin remake de dierentuin was toe aan een totalen verandering binnen kort te zien
dieretuin nieuw gebied nu de dierentuin toch al verandert word werd het ook tijd voor een nieuw gebied dus bij dezen is er een oceanium gebouwt
nieuwe dieren er zijn ook nog veel nieuwen verblijven gebouwt zoals: zeehonden emu,s renkoekoeken begaalse tijgers
baby nieuw,s bizons weer hellemaal terug in de zoo met 5 baby,s een heel nest emu,s en 2 zeehondjes
Added (01 Sep 2012, 10:46) --------------------------------------------- de dierentuin is al goed op weg baby,s van tijgers en de helft van een prachtig ocheanium maar we zijn nog niet klaar we willen nog graag lamantijnen en dolfijnen toevoegen de dierentuin is echter blud dus vragen wij om donaties voor het oceanium optimaal te maken groetjes vissen haaien en anderen dieren zijn welkom evi111
Kassa Medewerker
we zijn weer over nieuw begonen want alles ging even verkeerd alleen de ingang is nog heel later meer bericht
Added (05 Okt 2012, 15:22) --------------------------------------------- we laten de update wel meteen zien de ingang heel belangrijk dan kamen we gelijk naar de ingang bij onze emu,s met jonkies dan lopen we even naar de bizons het verblijf is nog al groot dus laten we het in 2 foto,s zien de eerste kant en de 2 de kant de weg naar de speciale dieren uit een fp de honingdassen een maal bij de honingdassen zien we er maar 2 en het 2de zicht dan lopen we naar de struiksvogels met mega veel jonkies en het verblijf zo als je hier onder ziet hebben ze 3 speciaale verblijven dit is voor zwanger zeinde dieren en voor mannetjes dit was de eerst update we hopen dat jullie het leuk vinden want we waren een lange tijd weg doei
Added (05 Okt 2012, 18:55) --------------------------------------------- baby nieuws dit is totaal nieuw voor de dieren tuin we hebben maar liefs 4 baby,s gekregen op de bizon weide en we hebben 24 baby emu,s en 2 honingdassen er bij gekregen en 14 struiksvogels
dit is iets teveel dus dezen dieren hier onder zijn gratis op te halen in me trade room emu,s 22 stuks
Added (13 Okt 2012, 15:35) --------------------------------------------- update extra groot aziatitische katten we lopen naar het groten gebouw toe de tijgers van de anderen kant we draaien ons om en kijken naar de aziatische goud katten en we kijken het verblijf nog van een ander zicht we lopen naar de binnen verblijven de tijger binnen hokken aziatische goud katten binnen en het over zicht van de tijgers overzicht aziatische goud katten dit was het we hebben nu nog baby nieuws aziatische goud katten de bizon vlate in volle gang dit was de tweede update we hopen dit keer op reacties
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
het ziet er prachtig uit evi heb wel een tip
tip van de dag :P :
zoals ik bij de bizons zag zit er achter de bizons een grote bakstenen muur als je inm het geheel er mooi uit wil zien zou ik persoonlijk die muur een beetje opmaken met rotsne en bomen zodat je de muur wat minder ziet dat maakt het geheel ook mooier anders ziet het er wat kaal uit vind ik maar ja ik heb een heel ander bouw en plant manier dus tja
Kassa Medewerker
update we hebben een hoop noeuwe hokken en dit is er een van de kangoeroe,s de binnen kant van het huisje heb je een mooi uit zicht op de rest van het verblijf en nog het heelle verblijf dan gaan we naar het gebied waar alles nieuw is achter de bizons de eerste bewoners de damherten gaan later verhuizen anderen kant dan lopen we een klein dood lopend stegje in hier leven onze parie hondjes het eerste zicht op onzre hondjes en boven af zicht we gaan terug uit het dood lopende steegje en lopen recht door naar de mustangs en de kalkoenen we kijken naar het eerste verblijf en we zien mustangs en een kalkoen we kijken nog van boven af en we lopen door we zien het hok van de fenneke dan nog een overzicht dit was het einde ik hoop op reacties
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit ! Wel wat tips: - Ik zou andere muren gebruiken bij het kangoeroe. - Wat minder rotsen in het verblijf, je kan hier en daar wat rotsen gebruiken, maar dan oogt het heel klein. - Wat meer beplanting overal ipv de rotsen zou mooi zijn =D
Verder leuk gedaan ! En trouwens, waarom loopt er eigenlijk een kerstman in het verblijf van de kalkoenen en de mustangs? xD