ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
hallo alle maal dit is de niewe dieretuin en de eerste dieretuin die ik ga showen dus op merkingen verbetering spellings fouten alles mag ge corigeert worden evi111 dit is de ingang van de dierentuin
Bericht veranderd door: evi111 - Dinsdag, 21 Aug 2012, 12:18
ziet er al goed uit wel zou nog wat meer planten in het gebouw mogen zetten [of moet dit nog gebeuren] als je dierenzoekt kijk maar in mijn trade als je iets leuks ziet
Kassa Medewerker
boerroel bedankt voor je reactie ik ga snel hokken maken en dieren van je proberen te krijgen over de planten er staat meer maar paste moelijkop de foto groetjes evi111
@ evi111 ziet er al goed uit ik heb hier nog wat enkele tips
- ik zou wat meer lager planten doen bij de bizons - ik zou ook wat minder voer bij de bizons neerzetten - ik zou wel eens wat meer van je dierentuin willen zien i.p.v. alleen de verblijven
zie dit niet als mod gedrag want ik bedoel dit als tip
gr.boerroel545
Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 21 Aug 2012, 18:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
net zoals roel zegt zou ik ook graag wat meer van je dierentuin zien. ook van de verblijven. je laat namelijk maar een foto zien van een verblijf. terwijl je daar veel meer foto's van kan maken... fat dit niet op als boosheid of mod gedrag. het is gewoon een tipje. verder ziet het er goed uit!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Kassa Medewerker
@ boerroel545, @ Kit_Fisto, bedankt maar ik weet niet hoe je de perfechten foto maakt bij de volgende update zal ik proberen wat meer van de omgeving laten zien evi111
Bericht veranderd door: evi111 - Dinsdag, 21 Aug 2012, 19:49