@ steeling13, ziet er goed uti die tips die ik wou geven zijn al gegeven dus heb ik er verder niks op aan te merken als je nog dessert dieren zoekt kijk maar in mijn trade ik hewel wat dieren die daar bij passen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
@ boerroel545, dankje boeroel op dit moment zoek ik nog de afrikaanse sporenschildpad
en verder
hallo allemaal een nieuwe update van mijn zoo ik vind dat het er erg mooi uit ziet maar wie ben ik een kijkje in de safari gebied is het de building of the apes komt de volgende keer
de ingang van de safari gebied dit zijn de binnen verblijfen
het binnenhok van de safari dieren
de aanzicht van de building of the apes
we gaan richting de eerste kijkpunt
de eerste kijkpunt
nu gaan we maar eens naar de grote kijkpunt
de eerste aanzicht van het grote verblijf
tweede aanzicht van het verblijf zoals je kunt zien stroomt er een riviertje door het verblij
de kijktunnel daar gaan we maar eens heen
de aanzicht vanuit de tunnel naar het verblijf
dit was weer de update ik hoop voor leuke reactie`s tot de volgende keer
Bericht veranderd door: steeling13 - Dinsdag, 06 Nov 2012, 22:00
@ steeling13, Mooie savanne hoor! Leuk dat je het vanaf beneden en boven kan bekijken. De Dieren hebben mooie ruimte om te lopen en het is goed beplant.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
@ Jeweetwelwie, dat meer kan over 1 week komen als het apengebouw open gaat ik zoek nog steeds apen soorten wel afrikaanse
Added (08 Okt 2012, 21:33) --------------------------------------------- er zijn bij de savane weer een paar verandereingen gekomen zoals als je het binnen verblijf binnen komt dan zie je een soort van voliere daar zitten nu de helmparelhoenderen ik wil later dat ze ook rondlopen op de savaneen de rotspartij die midden in de savanne lag is weg en er liggen nu bomen daar er staan natuurlijk ook een paar bomen
P.S op dit moment ben ik een beetje krapbijkas omdat ik veel gekocht heb moet ik nu langzamerhand een beetje gaan leven van dierendonatie als het kan zijn er mensen die mij dieren gunnen?