ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
hallo dames en heren dit is weer een nieuwe update van wildlife zoo door school duurde het wat langer maar hij is gekomen wat is er allemaal te zien lik laat de nieuwst aanwinsten zien en een klein kijkje in the building of the apes laten we maar beginnen bij de wasberen
de wasberen het zijn er 3 ze zijn in het oude verblijf van de prairiehonden gekomen
nog een foto van het verblijf van de wasberen kom laten we nu naar de helmparelhoenen gaan
het buitenverblijf van de helmparelhoenderen
de binnen verblijf van de dieren we gaan mis de poort naar de savanne openen zodat de dieren op de savanne kunnen lopen
de buitenplaats voor de mandrillen
kom we gaan de building of the apes binnen om het binnenhok te zien
een eetpleintje achter de schoten word nog hard gebouwt
het binnenhok van de mandrillen en dan nu..........
de plategrond van het park tot nu toe
babynieuws!!! -bij de kalkoenen zijn de eieren uit gekomen -1mustang is zwanger
wat te zien de volgende keer dat blijft dit keer geheim
doei en tot de volgende keer
Bericht veranderd door: steeling13 - Dinsdag, 06 Nov 2012, 22:01
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Allemaal erg leuke verblijven. En ik vind het ook wel leuk gedaan bij de wasberen dat het dak daar zo naar benden gaat waar de verzorgers binnenkomen .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi deze reactie is misschien een beetje tegenstrijdig...
Ik heb echt een BLOEDHEKEL aan je bouwstijl (kwee nie waarom...) Maar ik vind het Echt een GEWELDIG mooie zoo WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
@ steeling13, ziet er goed ik vind hier en daar nog wel kaal langs het pad dus mischien kun je i.p.v. alleen lage er ook bomen een lage planten te comibneren ook vind ik de hekken langs het pad nogal hoog waardooor je de planten niet goed kunt zien
ik vind het ook jmmr dat bijna elk hok een andere biome heeft terwijl dat in echte zoo's niet is dus mischien is het realistischer door in de buitenverblijven grasland biome te gebruiken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
HII X
super leuk gedaan vooral het etens tentje en het verblijf van de kleine panda's alleen jammer zoals firestar zei van de uizicht foto maar voor de rest is hij geweldig x ik verheug me al op de volgende update xx angeltjee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
om eer lijk te zijn over die overzichtfoto`s ik weet niet hoe ik die moet maken xD
maar verder bedank dat gedeelt van het gebouw ga ik nog aan passen ook de voorgevel @ boerroel545, jouw idee wil ik werl gebruiken maar bij savanne lijkt mij het vaak niet echt mooi staan