ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ steeling13,
ik weet niet waar je fotos mee maakt. maar als je fraps gebruikt kun je f10 duwen en als je de camera gebruikt van zoo tycoon zelf dan kun gewoon ctrl printscreen duwen en dan naar paint gaan en plakken .
btw mooi gedaan vooral het binnenverblijf van de mandrillen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
@ kroko72, dank je voor je hulp en reactie
er is weer een nieuwe updat vooral omdat veel mensen graazg een overzicht foto wouden nou hier hebben ze en nog wat andere dingetjes zoals de upgrade van het apengebouw en de bizon`s
overzichtfoto`s
de inkomst van de amerika gebied
de amerikaanse prairie
de binnenkomstpleintje
afrikaanse desert
de afrikaanse safari
apengebouw tot nu toe zonder dak
apengebouw met dak
en nu de andere niewtjes upgrade apengebouw
foto 1 van de upgrade
foto 2 van de upgrade
de amerikaanse bizon
de eerste aanzicht van het verblijf als je de prairie op komt
2e aanzicht van het verblijf lijkt klein maar geloof me het is aardig groot
dit was het weer voor vandaag ik hoor graag comentaar en tips tot de volgende keer
Bericht veranderd door: steeling13 - Dinsdag, 06 Nov 2012, 22:01
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven met diverse leuke vormen!!! Je hebt een goede variatie van dieren en dat is juist heel erg leuk. Het apengebouw ziet er heel erg leuk uit!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
@ Laraatje2008, dankje voor de reactie ik vind zelf dat bepaalde verblijfen vrij groot zijn voor de dieren die er in zitten maar dat kan ik nu jammer genoeg niet echt meer aan passen
@ steeling13, ziet er goed uit ik vind het nog steeds een beetje kaal langs het pad doordat er alleen maar lage beplanting is en ik zou der graag nog wat bomen langs het pad willen zien
ik vind je bizon verblijf het mooiste van alle verblijven omdat er grasland is gebruikt als biome en het zou realischtischer zijn als dat over de hele zoo gebeurd als je niet weet hoe dat eruit gaat zien kun je een kijkje nemen bij mij ztao zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ steeling13,
leuk gedaan, ik ben het helemaal eens met firestar1 haha xx alleen vogende keer moet je de gezichtjes uitzetten gelukkig zie je er niet veel van xxangeltjee