ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
EERSTE UPDATE ALEXIA NATURE!!!!
Hoi ik show het verhaal in delen! dus blijf Up-Todate
Alexia Nature Verhaal
Inleiding
Een rijke Baron die in Culemborg woonde had een groot stuk land, hij dacht: 'waarom doe ik er niks mee?'. Dus Baron -van Schapenhaar tot Rattenstaart- ging aan het werk, hij zei al zijn zakenafspraken af en zat 48 uur op zijn kamer. Ineens stormde hij naar buiten en begon als een gek allemaal mensen te bellen zoals:
--> B. ouwval, Bouwmaterialen voor elk karwei! --> V. ergiftiging, Diervoeding voor alle maten! etc.
Toen hij klaar was belde hij zo snel mogelijk de Pers van de Culemborgse Courant en zei:`kom gelijk naar mijn villa!'
Hoofdstuk 1
De volgende Dag zat Tim met een broodje op de bank naar het 7 uur Journaal te kijken, hij had er niet veel oog voor want hij zat te prakiseren waarom nergens een leuk baantje voor hem was... Diep in zijn gedachten verzonken ontwaakte Tim ineens hij hoorde iets van: `medewerkers voor het nieuwe dierenpark in Culemborg worden nog gezocht'. He, dacht Tim , ik woon in Culemborg! Hij keek verder naar het nieuws. Baron van Schapenhaar tot Rattenstaart heeft besloten een dierenpark in Culemborg te openen genaamd: Dierenpark van Schapenhaar. Het park zal binnen 5 maanden geopend worden, de bouwwerkzaamheden zijn in volle gang! De Baron zoekt nog personeel daarvoor moet u contact opnemen met De Baron. Tim Vloog naar zijn Slaapkamer en pakte pen en papier...
Dit was hoofdstuk 1 Wil je a.u.b. een berichtje achterlaten met desnoods alleen er in dat je het hebt gelezen! Anders heb ik zo`n rotgevoel dat niemand het leest
dus doe dat please! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
0
Kassa Medewerker
Hoi hierbij hoofdtuk 2!!!
KLEPPER, KLEPPER er was een brief door de brievenbus gekomen, Tim vloog naar de deurmat, hij zocht iets. YES, riep Tim terwijl hij een brief openscheurde. In de Brief stond:
Geachte Tim van Heuvelen
Ik heb met plezier je sollicitatie-brief gelezen, Daarom ben je ook Full-Time aangenomen.
Ik verwacht je morgen om 10:00 bij mijn villa.
M.v.g. Baron van Schapenhaar tot Rattenstaart
De volgende ochtend sprong Tim op zijn fiets en reed naar de Villa waar de Baron al voor de deur stond te wachten, `Goedemorgen baron' zei Tim, `Goedemorgen' zei de Baron stap in en hij wees hem op een mooie auto, Charles! riep de Baron, kom je? Een in uniform geklede oude man liep naar buiten, `kan ik u van dienst zijn meneer?' vroeg hij. Ja, breng mij en Tim naar het Bouwterrein! `Zoals u Wenst' antwoorde Charles. Eenmaal daar keek Tim zijn ogen uit, Graafmachines, Vrachtwagens met dieren in Kratten reden af en aan. `Mooi he?' Tim schrok wakker van de ijzige maar toch lieve stem van de Baron, hier kom jij voortaan te werken...
Laat ff berichtje achter a.u.b. anders heb ik zo`n rotgevoel dat niemand het leest WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
0
Kassa Medewerker
@ steeling rond 9 uur zullen de andere 2 delen van het verhaal erop staan en morgen hopelijk de Foto`s alleen ik moet wel naar mijn SKI-Cursus ( inderdaad ik kan niet skieen!) dus ik weet niet zeker of dat gaat lukken maar morgen of woensdag!!!
HOI
Hierbij onthul ik hoofdsuk 3 voor jullie!!!
Hoofdstuk 3
4 Maanden later...[/u]
Het was de Grote dag, de dag van de Grote Opening van het dierenpark! Tim was vrolijk, vrolijker dan ooit. Hij rende de trap af en maakte een Ontbijt, terwijl hij dacht aan de Baron, hoe blij hij zal zijn, hij zette het Journaal aan, [i]Vandaag is de Grote Opening van het nieuwe dierenpark in Culemborg Tim glunderde Maar helaas gaat hij niet door omdat de Baron Ernstig ziek is PFFFTTTT, de hap yoghurt vloog door de lucht, Tim gooide zijn yoghurt op tafel en reed naar de Villa... Eenmaal daar stond Charles voor de deur, hij zei: `haast u niet Tim alles onder controle'. Maar Tim stormde op de Deur af en liep naar de kamer van de Baron, hij trok de deur open en zag de Baron liggen met mensen eromheen die waarschijnlijk zijn familie waren. De Baron glimlachde, al lukte dat niet helemaal, en zei`hoi jongen' Tim vroeg wat er aan de hand was aan de Huishoudster, ze zei: `gewoon een griepje'! Huh?, op het nieuws zeiden ze dat hij doodziek was!!! Ach zei de Huishoudster, Wie gelooft het nieuws? Tim ging opgelucht naar huis maar na een uur werd hij gebeld, hij nam de hoorn op en hoorde… `
Laat A.U.B. een bericht achter! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
@ rymafra, Ik denk dat het niet nodig is om elke keer te vragen om berichten. Je verhalen zijn heel boeiend om te lezen en soms is het gewoon moeilijk om te reageren.
Ik vind dat je goed schrijft en het zal zeker niet vervelen. Ik ben benieuwd wat tim hoorde toen hij de telefoon opnam.
Tim?' Tim hoorde de Butler/chaufeur, en antwoordde Ja hallo? `Tim de Baron is overleden'... kom morgen naar de villa.
Tim legde met een klap de hoorn neer, Hoe heeft dit kunnen gebeuren??? Tim barste in tranen uit.
De volgende dag ging hij haastig naar de villa, Kim, de huishoudtster deed open, volg mij zei ze, ze liepen naar het kantoor van de Baron, daar zat een man in pak die zei: `aangenaam, Niko Notaris is de naam' Tim ging zitten `gecondoleerd, de reden dat we u hebben laten komen omdat u een erfenis heeft die we gelijk na het overlijden moesten geven. O zei Tim, U heeft het hele gebied bij Dierenpark van Schapenhaar geerfd... Tim was zo verdrietig maar ook zo blij, hij kon de droom van de Baron waarmaken!
En dat is wat hij ging doen!...
Zo is Alexia Nature Ontstaan!!! Omdat de voornaam van de Baron Alex was is het `Alexia' genoemd! Morgen Hopelijk eerste Update!!!
Groetjes Rymafra
P.s. Alexia Nature heeft REPUTATIE 3
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
0
Kassa Medewerker
Hoi
Welkom bij de Eerste UPDATE van Alexia Nature het is geen voorproefje zoals velen doen maar gelijk een hele UPDATE!
De ingang
Links zijn de kassas
Als je het pad naar buiten volgt kom je bij het Zuid-Amerika Gebied
Maar wij gaan naar rechts, Het Zuid-Amerika Huis in!
Als we de gang uitlopen zien we links om de hoek een verblijf...
Het is het binnenverlbijf voor de Doodshoofdaapjes!!! Het zijn 2xV 2xM en komen vanuit Reptiko Zoo
Als we verder lopen door het Zuid-Amerika Huis zien we dit:
We door een glazen tunnel!
Als we de tunnel uit komen zien we dit:
We lopen naar de Voiere links wat zou er in zitten?
Het is een paartje Reuzentoekans uit Esch zoo
We lopen verder door het Z-A huis
Links zien we een binnenhok... Zie je wat erin zit???
Capibara`s! het zijn 2xV 2xM en komen uit Dierenpark Arts!
We lopen naar buiten...
We gaan naar Rechts...
En we zien het buitenverblijf van de Capibara! Genaamd de CapibaraCliff!
We lopen verder... ( links komt nog Groen)
En we zien het buitenverblijf van de Doodshoofdaapjes! ( boven aan het hek zit een randje schrikdraad vast gemaakt)
En een leuke foto!
OVERVIEWS
Ingang en stukje Z-A huis
Z-A huis met O.A. Toekans
Capibaras
Doodshoofdaapjes
Zonder Dak 1
Zonder Dak 2
Dit Was het ik hoop dat jullie genoten hebben en laat a.u.b. een berichtje achter! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!