ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mijn eerste reactie was: wow!! ik vindt het zuidamerika huis echt heel erg mooi geworden!! je bent echt vooruit gegaan! mijn complimenten. ik verheug me op de volgende update!!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
wow jij bent echt beter geworden ik heb nog twee opmerkingen ik vind het van binnen van het zuidamerika huis nogal kaal en het is niet esch zoo maar zoo esch
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Bedankt! boerroel het gebouw idls nog steeds in bouw hoor! Er komt nog beplanting! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
NIEUWSFLITS
Het Toekanverblijf is gesloten omdathet mannetje het vrouwtje steedsging opjagen omdat hij te weinig tedoen had, en hetvrouwtje is daardoor bewusteloos iin het hok ge vonden; voorlopig zullen de vogels achter de schermen worden ondergebracht. WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Inmiddels hebben Maya en Rhodos ook een zoon ten wereld gebracht dus dat word 2 jongens namen bedenken! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!