ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Grote verbouwing!!!
Ik ga een grote verbouwing doen!!! Omdat alle dieren heel erg aan het zeuren waren kon ik me niet concentreren op het bouwen:( en om die klachten te laten stopen moet ik heel veel gaan verbouwen...
dit weekend ga ik hard aan de gang en ik hoop zondag te showen!! we gaan ook volop door met traden!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, het is een beetje rommelig maar wel een leuk verblijf van de emoe's, misschien meer bomen!!! En groen erin. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit. Ik weet niet hoeveel dieren je hebt, maar zodra je er meerdere hebben die in de natuur samen voorkomen is het wel leuk als je ze koppelt of in naburige verblijven plaatst.
Ziet er zeker niet verkeerd uit. Wel zou ik andere rotsen of gewone hekken hebben gebruikt, want ik vind ze hier niet geheel passen. Wel leuk dat je een seperatie verblijf hebt en heel slim een personeel gang er tussen! Ik zou eerst (in het klein) nog niet in werelddelen gaan sorteren en zodra je vele soorten hebt dit wel gaan doen.
0
Kassa Medewerker
@ raymondhoek, ik vind hek ook mooier... alleen heb ik geen mooie hekken... wat vind jij mooi hekken??? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
@ rymafra, ziet er goed uit ik geef je nog een tip om jou kangoeroe's bij de emoe's te doen want ik denk dat het verblijf groot zat is verder zal ik net zoals raymond zecht wachten totdat je meer soorten hebt
0
Kassa Medewerker
UPDATE 2
Hoi bedankt voor alle reacties vooral jij @ raymondhoek,
Hierbij update 2 hij is niet heel groot, maar kleintjes is fijntjes
Allereerst is het Emoehok omgebouwd... de stenen zijn weg en er is een mooie houten schutting IPV gekomen.
We lopen door richting het personeelsding... daar treffen we een nieuw hok aan ( de planten zijn besteld en komen deze week aan)
We lopen ernaar toe... we zien dat het een mooi steppe-hok is!
We zien iets bewegen in het gras.... ( mensen die het dier kennen weten al wat)
En daar weer! (goed zoeken)
We lopen naar het binnenhok...
En vanuit binnen kunnen we ze mooi allebei zien!!! 1xM 1xV Takahe`s vanuit Veenendaal Zoo
En binnen kunnen ze altijd op stok
Einde...
O wacht nog een nieuwtje... 1xV emoe is vertrokken... en 1xV Rode reuzenkangaroe ( afgekort RRK) is ingetrokken... later zullen de kangaroes een eigen hok krijgen. En nog later zullen de kangaroes en emoes samen in een nieuw hok gaan wonen!
FOTO:
OVERVIEW:
Takahe-verblijf
EINDE... Ik hoop dat ik weer leuke reacties krijg!!! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hii x rymafra
heel leuk gedaan xx alleen jammer dat je geen overzichts foto hebt van de hele dierentuin en langs de paden wat meer beplanting zie foto 6 voor de rest ga zo door xx angeltjee