@ rymafra ziet er goed uit ik kan je als enige tip geven om nog wat meer te beplanten langs het pad want nu is het nog kaal voor de rest ziet het er super uit
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Beste mensen... bij plaatje 2 staat DUIDELIJK dat de planten zijn besteld en deze week aankomen!!! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 13:25 | Bericht # 55
0
Kassa Medewerker
@ steeling13, Was niet boos bedoeld
UPDATE 3
Hoi mensen daar ben ik alweer met een kleine update... In deze update gaan we het nieuwe kangaroe verblijf bekijken en krijgen jullie de eerste plattegrond te zien!!!
We beginnen bij de emoes waar ZaZa al op ons staat te wachten!!!
We lopen verder, kijk beplanting en een moie afscheiding
We lopen eerst ff naar de Takahe's om de 2 kuikens te zien
Helaas we zien ze niet... dus we gaan verder met waarvoor we gekomen zijn We lopen naar het binnenhok...
We zien een vergroting... Wat zal daar zijn?
Kangaroes
We lopen verder, naar buiten dus..
We zien een grote kijkruit
We kijken en zien een waterval en het jong Jolly!
OVERVIEW
Kangaroes buiten:
Takehe en kangaroe binnenhokken
PLATTEGROND!!! ( wie kan mij helpen, die rand aan de rechterkant moet weg!!!)
Index:
Ingang gebied: A. Ingang
Oceanië: 1. Emoe-hok 2. Takehe-hok 3. Kangaroe-hok B. Binnenhokken Kangaroe en Takahe C. Oceanië Backscreen 1 ( Momenteel 1xM Emoe )
Dit was het...
Volgende Update:
-Uitbreiding Oceanië -Eerste Dieren Ingangsgebied
Misschien: -Beginnetje nieuw gebied...
Reacties zijn meer dan welkom en kijk ook in mijn trade-center
Added (03 Nov 2012, 12:25) --------------------------------------------- Mensen er zijn inmiddels ook 4 emoekuikens gebore.!!
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
@ rymafra, ziet er goed uit ik vind het alleen jmmr dat het pad maar 1 breed is ik zelf zie liever 2 breed ook raad ik je radical reymake aan op aurora designs
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 17:14 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het leuk gemaakt en ook hele leuke dieren!!! De verblijven zijn mooi gemaakt en die waterval maakt het af!!!! Leuke dieren!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Kassa Medewerker
UPDATE...
Helaas geen mooie update... want mijn videokaart begeeft het... dus alle details staan op het laagst... Dus ik kan ook geen mochten maken ik zoek voor een oplossing maar ik show alvast iets...
Daarom... Als er [SZ] staat... betekent dat alles maar 1/2 te zien is... ( slecht zicht ) En er staat [RP] dan is het pad eigenlijk afgerond... (recht pad) En bij [LK] betekent lage kwaliteit van O.a. dieren (lage kwaliteit)
We beginnen bij de stokstaartjes...
We lopen verder naar de wilde honden... [SZ] [RP]
Binnen zien we dit:
We zien ook een hond lopen [LK]
We lopen naar buiten, en gaan door die ruit kijken...[RP] [SZ]
Hier zitten Bengaalse tijgers, eerst zaten hier nijlkrokodillen maar het hok was niet goed voor hun... [LK]
We lopen verder... we gaan door een ruit kijken.. [RP] [SZ]
Hier zitten mandrillen... het is een veel te groot hok maar er moet een grote kolonie komen [SZ] [LK]
We lopen verder... [LK] [SZ] [RP]
We zien het binnen hok van de tijgers... [LK]
Helaas kan ik moeilijk overviews maken...
Ik hoop dta jullie nog iets leuks erover kunnen zeggen...
Rymafra WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Bericht veranderd door: rymafra - Maandag, 19 Nov 2012, 18:01
0
Kassa Medewerker
@ boerroel545, Ja... met haast zijn de nijlkrokodillen weggegaan... toen hadden we mooi ruimte voor de tijgers... ik mpet inderdaad nog wat details aanpakken... WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!