ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Sterke verhaallijn, wel best erg, maar zeer boeiend. Hou ik wel van xD
Quote (timo13)
1) Waarom heb je hout gebruikt ipv dakpannen op de schuine daken? Omdat ik de dakpannen niet in het tropische geheel vond staan bij deze tropische ingang. Ze hadden een te sterke kleur. 2) Boven de locketten loopt een houten railing, waarom geen stenen railing of gebruik je dit houd niet overal? Eerst was ik van plan een bakstenen railing hier te doen, maar deze bleek niet goed aan te sluiten op de stenen van de locketten wat geen mooie overgang gaf dus zag ik dit als beste oplossing 3) En waarom gebruik je hoog gras bij je standbeeld? Nou hiervoor is eigenlijk gekozen omdat het een redelijk hoog kunstwerk is en we natuurlijk in de tropische sfeeren proberen te komen dus dacht ik dan doe ik maar hoge beplanting
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Heel realistisch! Geweldig hoe serieus je dat nieuws behandelt. En ook zo snel geüpdate. Zeer gaaf gedaan met die wond bij het oog! Daar was ik nooit op gekomen. Ik hoop dat er snel nog een update komt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Iedereen, bedankt voor de leuke reactie's
@ krieke668, Mooizo dat was ook de bedoeling XD
Breaking Nieuws
Gisteren hebben we de krokodillen vrouw onder narcose gebracht. De wond werd eerst een beetje verder opengemaakt en daarna weer dicht gehecht. De dokter zag tot zijn schrik dat het een vrij diepe wond was en dat het wel gevolgen moest hebben voor het oog. We konden zelfs een stukje bot zien.
De oog-arts kon gelukkig snel komen en hij stelde vast dat het dier aan een oog blind is (zie witte deel). We gaan er alles aan doen om dit dier een goede toekomst te geven!!
Gr. Timo13
UPDATE
Ik heb iets voor jullie tegen niemand vertellen hoor :P
Voortgang aan de tempels vanuit de ingang:
Vanaf de miereneters
Legoman12324 bedankt voor je reskin klus!!
Er zal nog veel beplanting enzo opkomen dan zal het er nog beter uitzien!!
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 25 Nov 2012, 23:19