Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 15:40 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Hallo allemaal,
Door verschillende reden is het project ZTAO - Animals Paradise stil komen te liggen.
Ik hoop de komende week iets te laten zien maar ik ben er eigenlijk niet tevreden mee hoe het er nu uitziet. Maar ben benieuwd of jullie tips hebben of wat dan ook.
Dus binnenkort meer!!
Gr. Timo13
Hier alvast een sneak preview van het Temples project. Ook in mijn banner is een plaatje ervan te zien.
Wat denken jullie? Dit project afmaken of niet?
Gr. Timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Donderdag, 03 Jan 2013, 15:41
Datum: Donderdag, 03 Jan 2013, 20:27 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ timo13, ikzelf en niet de superfan van de eerste pic, ik vind er ergens iets in ontbreken, maar die banner is geweldig knap, ik zou het in ieder geval zeker afmaken, zeker na al die moeite dat je er al voor hebt gedaan...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ krieke668, klopt, niet de beste impressie op de achtergrond zie je ook nog een tempel die moet worden afgerond en dat soort dingen
Maar ik ben blij dat jullie het leuk vinden! Want er zit nogal wat werk in en het duurt denk ik nog wel een uurtje of 2 om alles echt af te maken, wilde even weten of dat de moeite waard was! Maar dat is dus!!
I love it waarom zou je stoppen, het is geweldig!!!!!!!! het zou gewoon zonde zijn!!! mooie banner, leuk in elkaar gezet de teaser is een beetje kaal achterin, maar daar let ik niet zo op groetjes van mij en ga zo door