Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Animals Paradise
Marcelboy
Datum: Woensdag, 10 Okt 2012, 20:59 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ge-wel-dig kan niet anders zeggen Ben erg benieuwd naar de rest.
Ik ontvang ook graag je nieuwsbrief.

Gr.Marcel(boy)

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
BerichtGe-wel-dig kan niet anders zeggen Ben erg benieuwd naar de rest.
Ik ontvang ook graag je nieuwsbrief.

Gr.Marcel(boy)

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 10 Okt 2012 om 20:59
krieke668
Datum: Donderdag, 11 Okt 2012, 20:58 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Ik heb wat gemengde gevoelens hierbij. Ik vind het totaal plaatje wel mooi, maar ik begrijp je element keuze niet echt.
Waarom heb je hout gebruikt ipv dakpannen op de schuine daken? Boven de locketten loopt een houten railing, waarom geen stenen railing of gebruik je dit houd niet overal? En waarom gebruik je hoog gras bij je standbeeld? Leuk standbeeld trouwens xD

Daarachter komt zeker die tempel? (de plattegrond verraad het) Ben in ieder geval benieuwd!

^_^
BerichtIk heb wat gemengde gevoelens hierbij. Ik vind het totaal plaatje wel mooi, maar ik begrijp je element keuze niet echt.
Waarom heb je hout gebruikt ipv dakpannen op de schuine daken? Boven de locketten loopt een houten railing, waarom geen stenen railing of gebruik je dit houd niet overal? En waarom gebruik je hoog gras bij je standbeeld? Leuk standbeeld trouwens xD

Daarachter komt zeker die tempel? (de plattegrond verraad het) Ben in ieder geval benieuwd!

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 11 Okt 2012 om 20:58
Svenyboy04
Datum: Donderdag, 11 Okt 2012, 21:59 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Ziet er goed uit en ik wil natuurlijk ook de nieuwsbrief ontvangen het is weer top ! ^_^

Brullende Leeuwen
BerichtZiet er goed uit en ik wil natuurlijk ook de nieuwsbrief ontvangen het is weer top ! ^_^

Bericht getypt door - Svenyboy04
Toegevoegd op 11 Okt 2012 om 21:59
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 13 Okt 2012, 11:49 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Waw, super! Mooi afgewerkt! Als ik nog mag zou ik nog graag de nieuwsbrief ontvangen ^^

BerichtWaw, super! Mooi afgewerkt! Als ik nog mag zou ik nog graag de nieuwsbrief ontvangen ^^

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 13 Okt 2012 om 11:49
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 16 Okt 2012, 21:42 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Douane vind 2 Yacarekaaimannen

Het was voor de douane toch even flink schrikken toen zij 2 Yacarekaaimannen aantroffen in een container die bedoeld was voor Rusland.
De chauffeur gaf aan van niets te weten en is meegenomen naar het politiebureau voor verder verhoor.
Echter hebben de 2 Yacarekaaimannen dringend verzorging nodig, waardoor de politie directe (en vaste) opvang zocht voor deze 2 dieren.
Zij kwamen al snel uit bij Animals Paradise, die flink aan het verbouwen zijn.

Animals Paradise gaf direct aan de dieren op te willen vangen waar zij inmiddels tot rust aan het komen zijn.
Wat er met de vrachtwagen chauffeur gaat gebeuren is nog onduidelijk.

Het gebeurt wel vaker dat dit soort dieren worden gesmokkeld voor de verkoop meestal zijn deze dieren er dan niet goed aan toe.
Maar dit paartje zag er gezond uit, maar ondanks dat krijgen ze toch de nodige extra verzorging van het dierenpark.

Bericht
Douane vind 2 Yacarekaaimannen

Het was voor de douane toch even flink schrikken toen zij 2 Yacarekaaimannen aantroffen in een container die bedoeld was voor Rusland.
De chauffeur gaf aan van niets te weten en is meegenomen naar het politiebureau voor verder verhoor.
Echter hebben de 2 Yacarekaaimannen dringend verzorging nodig, waardoor de politie directe (en vaste) opvang zocht voor deze 2 dieren.
Zij kwamen al snel uit bij Animals Paradise, die flink aan het verbouwen zijn.

Animals Paradise gaf direct aan de dieren op te willen vangen waar zij inmiddels tot rust aan het komen zijn.
Wat er met de vrachtwagen chauffeur gaat gebeuren is nog onduidelijk.

Het gebeurt wel vaker dat dit soort dieren worden gesmokkeld voor de verkoop meestal zijn deze dieren er dan niet goed aan toe.
Maar dit paartje zag er gezond uit, maar ondanks dat krijgen ze toch de nodige extra verzorging van het dierenpark.

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 16 Okt 2012 om 21:42
ZooZa
Datum: Woensdag, 17 Okt 2012, 09:22 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

leuk gemaakt
waar komen die kaaimannen eigenlijk vandaan?
ik vind ze er best wel schattig uitzien
mooie update trouwens
veel beplanting en mooi logo met veel kleur
veel succes van ZooZa

Berichtleuk gemaakt
waar komen die kaaimannen eigenlijk vandaan?
ik vind ze er best wel schattig uitzien
mooie update trouwens
veel beplanting en mooi logo met veel kleur
veel succes van ZooZa

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 17 Okt 2012 om 09:22
timo13
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 23:02 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, Bedankt voor de complimenten en aangezien in op deze vragen zeker antwoord heb ga ik ze nog even geven:

1) Waarom heb je hout gebruikt ipv dakpannen op de schuine daken? Omdat ik de dakpannen niet in het tropische geheel vond staan bij deze tropische ingang. Ze hadden een te sterke kleur.
2) Boven de locketten loopt een houten railing, waarom geen stenen railing of gebruik je dit houd niet overal? Eerst was ik van plan een bakstenen railing hier te doen, maar deze bleek niet goed aan te sluiten op de stenen van de locketten wat geen mooie overgang gaf dus zag ik dit als beste oplossing
3) En waarom gebruik je hoog gras bij je standbeeld? Nou hiervoor is eigenlijk gekozen omdat het een redelijk hoog kunstwerk is en we natuurlijk in de tropische sfeeren proberen te komen dus dacht ik dan doe ik maar hoge beplanting :p

Er komen verschillende ingangen door het park heen (3 denk ik) allemaal gemaakt naar het thema waar ze zich in bevinden

@ ZooZa, Waar de dieren precies vandaan komen weten we niet maar het vliegtuig kwam uit Brazilië, aangezien de dieren daar ook leven verwachten ze dat ze daar uit de natuur zijn weggepikt.

Breaking Nieuws

Zoals hierboven te lezen is hebben we 2 krokodillen opgevangen.
We hebben een van de tempels bereid gevonden om deze dieren op te vangen, Hier zouden eigenlijk vandaag de binnenverblijven van de manenwolven komen maar die moeten dus nog even wachten. Na de bouw van het grote dome gebouw in dit deel zullen ze daar een verblijf krijgen, tot die tijd dus ook nog geen manenwolven...

Hier zie je de dieren in de opvang

Het mannetje heeft zich al meteen thuis gevoeld, en is vaak in het water te vinden

Het vrouwtje daar in tegen niet en we hebben de oorzaak gevonden. Als je goed kijkt zie je een wondje naast het oog.

Zo'n wondje moet normaal gesproken uit zichzelf genezen maar door de plek van de wond denken we dat er iets meer aan de hand is.
We verwachten dat er met een mes ofzo is gestoken en dat dit ook het oog heeft aangetast maar de wond kan natuurlijk ook gewoon ontstoken zijn.
Daarom gaat ze morgen onder verdoving en zal blijken wat er aan de hand is.
Morgen meer dus!!

Gr. Timo13

Bericht@ krieke668, Bedankt voor de complimenten en aangezien in op deze vragen zeker antwoord heb ga ik ze nog even geven:

1) Waarom heb je hout gebruikt ipv dakpannen op de schuine daken? Omdat ik de dakpannen niet in het tropische geheel vond staan bij deze tropische ingang. Ze hadden een te sterke kleur.
2) Boven de locketten loopt een houten railing, waarom geen stenen railing of gebruik je dit houd niet overal? Eerst was ik van plan een bakstenen railing hier te doen, maar deze bleek niet goed aan te sluiten op de stenen van de locketten wat geen mooie overgang gaf dus zag ik dit als beste oplossing
3) En waarom gebruik je hoog gras bij je standbeeld? Nou hiervoor is eigenlijk gekozen omdat het een redelijk hoog kunstwerk is en we natuurlijk in de tropische sfeeren proberen te komen dus dacht ik dan doe ik maar hoge beplanting :p

Er komen verschillende ingangen door het park heen (3 denk ik) allemaal gemaakt naar het thema waar ze zich in bevinden

@ ZooZa, Waar de dieren precies vandaan komen weten we niet maar het vliegtuig kwam uit Brazilië, aangezien de dieren daar ook leven verwachten ze dat ze daar uit de natuur zijn weggepikt.

Breaking Nieuws

Zoals hierboven te lezen is hebben we 2 krokodillen opgevangen.
We hebben een van de tempels bereid gevonden om deze dieren op te vangen, Hier zouden eigenlijk vandaag de binnenverblijven van de manenwolven komen maar die moeten dus nog even wachten. Na de bouw van het grote dome gebouw in dit deel zullen ze daar een verblijf krijgen, tot die tijd dus ook nog geen manenwolven...

Hier zie je de dieren in de opvang

Het mannetje heeft zich al meteen thuis gevoeld, en is vaak in het water te vinden

Het vrouwtje daar in tegen niet en we hebben de oorzaak gevonden. Als je goed kijkt zie je een wondje naast het oog.

Zo'n wondje moet normaal gesproken uit zichzelf genezen maar door de plek van de wond denken we dat er iets meer aan de hand is.
We verwachten dat er met een mes ofzo is gestoken en dat dit ook het oog heeft aangetast maar de wond kan natuurlijk ook gewoon ontstoken zijn.
Daarom gaat ze morgen onder verdoving en zal blijken wat er aan de hand is.
Morgen meer dus!!

Gr. Timo13

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 23:02
kroko72
Datum: Donderdag, 18 Okt 2012, 23:31 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

mooi gedaan allemaal heel creatief ook hoe je het verteld echt mooi ben benieuwd naar meer van jou

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtmooi gedaan allemaal heel creatief ook hoe je het verteld echt mooi ben benieuwd naar meer van jou

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 18 Okt 2012 om 23:31
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 00:28 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Complimenten dat je het verhaal zo serieus op pakt!!
Met die wond zelfs, mooi gemaakt.
Zielig verhaal, maar gelukkig zijn ze bij jou erg goed opgevangen.
Complimentje waard!

Raymond ;)

BerichtComplimenten dat je het verhaal zo serieus op pakt!!
Met die wond zelfs, mooi gemaakt.
Zielig verhaal, maar gelukkig zijn ze bij jou erg goed opgevangen.
Complimentje waard!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 00:28
timo13
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 11:16 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Dankje vior de reactie's!!

en raymond, ik hoop dat meer mensen het zo gaan laten zien!!

BerichtDankje vior de reactie's!!

en raymond, ik hoop dat meer mensen het zo gaan laten zien!!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 11:16
Search:

Hosted by uCoz