Veenendaal Zoo
thomvonder
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 20:55 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , Ja ze leven in een kuil, dat heb ik gebaseerd op het verblijf in Ouwehands, waar de Panda's ook in een soort kuil leven
Bericht @ Jeweetwelwie , Ja ze leven in een kuil, dat heb ik gebaseerd op het verblijf in Ouwehands, waar de Panda's ook in een soort kuil leven Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 20:55
raymondhoek
Datum: Maandag, 02 Jan 2012, 23:02 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ik vind het erg realistisch gebouwd allemaal. Wel apart dat 1 zo'n terrarium vanuit het niets buiten staat Maar voor de rest vind ik het er allemaal erg leuk uitzien. Wel ben ik benieuwd naar een overzichtsfoto of plattegrond. Raymond
Bericht Ik vind het erg realistisch gebouwd allemaal. Wel apart dat 1 zo'n terrarium vanuit het niets buiten staat Maar voor de rest vind ik het er allemaal erg leuk uitzien. Wel ben ik benieuwd naar een overzichtsfoto of plattegrond. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 02 Jan 2012 om 23:02
dennis11
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 14:44 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Super! verblijfen waren goed beplant ga zo door
Bericht Super! verblijfen waren goed beplant ga zo door Bericht getypt door - dennis11 Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 14:44
Bericht Bedankt voor alle reacties @ raymondhoek , ik zal binnenkort wat overzichtsfoto's plaatsen Update 5 In deze update zien we het Vlekhalsotters verblijf. Tot de volgende update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 15:09
Kit_Fisto
Datum: Dinsdag, 03 Jan 2012, 18:20 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
SCHITTEREND!!!! het otter verblijf was lekker goed beplant. ook leuk dat je ze van boven kon bekijken. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht SCHITTEREND!!!! het otter verblijf was lekker goed beplant. ook leuk dat je ze van boven kon bekijken. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 03 Jan 2012 om 18:20
thomvonder
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 17:19 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Thnx voor je reactie Morgen post ik waarschijnlijk weer een update
Bericht Thnx voor je reactie Morgen post ik waarschijnlijk weer een update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 17:19
NielsG
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 18:33 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er echt leuk uit Thom! Ben benieuwd naar de volgende update!
Bericht Ziet er echt leuk uit Thom! Ben benieuwd naar de volgende update! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 05 Jan 2012 om 18:33
Bericht Nieuwe update Update 6 In deze update zien we het Zwarte Neushoorn verblijf. Dit is de weg naar het binnenverblijf van de Neushoorns, hier mogen bezoekers helaas niet komen. Hier wat overview plaatjes van de hele dierentuin Tot de volgende update Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 16:57
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:02 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ziet er weer mooi uit! alleen is het wel een beetje klein, maar dat maakt niet zoveel uit. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ziet er weer mooi uit! alleen is het wel een beetje klein, maar dat maakt niet zoveel uit. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 17:02
McCamel
Datum: Vrijdag, 06 Jan 2012, 17:06 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Woowie, dit is echt mooi. Ik heb maar een verbeterpuntje. Je hebt niet een supergoed zicht bij de neushoorns. En het is toch wel de bedoeling dat de mensen de neushoorns zien
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Woowie, dit is echt mooi. Ik heb maar een verbeterpuntje. Je hebt niet een supergoed zicht bij de neushoorns. En het is toch wel de bedoeling dat de mensen de neushoorns zien Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 06 Jan 2012 om 17:06