Hier komt de ZTAO Zoo van Thomvonder. Wacht met posten tot hij zijn eerste screens geplaast heeft! Alles wat wel wordt geplaatst wordt gezien als spam.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
inderdaad tijgertje. hoe kom je aan die ingang? speel je soms uitdaging? verder:mooie zoo,ik zie geen minpunten. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ik gebruik een hack van Snowleo, dan kan je de ingang verwijderen en een nieuwe plaatsen
en er is een baby. zijn naam is Justin ondertussen is hij volwassen geworden, en noa is trouwens ook nog drachtig
Noa is bevallen van een jongetje, hij heet johhny Jeejee had er zin in vandaag hij heeft gaby en rosa drachtig gemaakt , nog geen minuut na elkaar noa heeft een meisje gekregen, ze heet Kim Meerval Simone heeft 5 eieren gelegd
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Ja inderdaad heel erg mooie ingang en ook die hekken in het begin, grandioos mooi!! En een mooie grote dierentuin met lekker veel mooie dieren en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie vissenzoo, ja, sorry grapje, maar het is inderdaad een mooi zoo met heerlijk veel vissen erin en leuk die hoppen vogels. Mooi gemaakt, Lekker veel water en groen bij de vogels en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Mooie zoo leuke beplanting. Misschien iets meer ook bezoekers gericht bouwen. Meer plantjes bij de paden en pleintjes. En misschien iets minder keruig rond/vierkante hokken. (En onthoud dat het wel de bedoeling is via ruilen je dieren te krijgen en niet alleen maar uit de adoptie lijst.)
Tim er zijn nog bijna geen mensen die iets te ruil hebben en omdat ik geen bezoekers in mijn zoo laat, besteed ik daar ook geen aandacht aan want bezoekers klagen alleen maar, en verder hebben ze toch geen nut XD en voordat iedereen het gaat vragen, die hekken zijn van snowleo http://www.zootycoonabc.de/include.php?path=download&contentid=2281 daar zijn ze te downloaden
verder allemaal bedankt voor de reacties morgen probeer ik weer een update te postten