Datum: Woensdag, 19 Mei 2010, 20:00 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 42 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Nou Thom, leuke zoo. Hij ziet er best wel realistisch uit. Meer pleintjes zou wel mooier zijn maar als er geen bezoekers komen hoeft dat niet. Ik hoop dat ik snel kan ruilen. Kan jij ook ruilen. noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 15:29 | Bericht # 13
0
Parkeerhulp
Mooie zzo Thom, ik vind allen de vorm van het hertenverblijf niet zo mooi. |Ik zal ook wat meer planten en rotsen in het haaienverblijf doen. (gewoon wat kustplantjes alss kelp enzo, dat staat mooi).
Datum: Donderdag, 20 Mei 2010, 16:58 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Mooi verblijf met die herten en gezellig met al die planten!! En leuk die screen met het etende hert!! En die koboldhaaien zien er leuk uit en hebben een leuk verblijf!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 22 Mei 2010, 11:38 | Bericht # 15
Voormalig Crewlid
Directeur
Doe Koboldhaai is wel zeer tevreden he!! Grapje, is leuk die emoticon op zijn hoofd. Verder een hele mooie dierentuin met groen en leuke hokken en veel groen erin!! Mooie dieren ook. Ze zullen zeker tevreden zijn!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 22 Mei 2010, 15:39 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
wow!prachtige zoo Thom!vooral jouw bouwstijl bewondert me maar misschien moet je wat beplanting otevoegn verder is die zoo van jou helemaal top!goed werk en ga zo door
Ruben
Dinosaurs ar cool.
Jurassic Park and walking with dinosaurs ar the best films ever. Noem mij maar Ruben.
Bericht veranderd door: Anklyosaurus - Zaterdag, 22 Mei 2010, 15:40
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik vind die watervallen wel leuk staan, gezellig en mooi gedaan. De dieren hebben ruime verblijven en zitten alle dieren in 1 verblijf of allemaal apart? Want dat snap ik namelijk niet. Dus, maar verder mooi gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
Ik vind het pelikanen verblijf wel mooi, maar ik zal op sommige plekken nog een gelijdelijker overgang doen en ervoor zorgen dat de hekken niet geel zijn. Dan is het al een stuk beter . Het verlijf van de vogelbekdieren is wel erg goed. OO nu zie ik dat er een nieuwe update is. Leuk dat er zoveel kleintjes zijn!!! noem me maar Bas, visfreak is zo lang xD
Bericht veranderd door: visfreak - Zondag, 23 Mei 2010, 17:23
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja leuk dat er zoveel kleintjes zijn en zeker het nijlpaard. Want die is natuurlijk bedreigd. Mooi gedaan hoor en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!