Veenendaal Zoo
humbug
Datum: Maandag, 14 Jun 2010, 12:33 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooie zoo(:. Goed gebruik van beplanting. Kijk uit naar een update
Bericht veranderd door: humbug - Maandag, 14 Jun 2010, 12:33
Bericht Mooie zoo(:. Goed gebruik van beplanting. Kijk uit naar een update Bericht getypt door - humbug Toegevoegd op 14 Jun 2010 om 12:33
nessich
Datum: Zaterdag, 19 Jun 2010, 18:30 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Thom great zoo, I especially like the tree kangaroo and dingiso exhibits, they are very realistic. Keep up the good work!
Bericht Thom great zoo, I especially like the tree kangaroo and dingiso exhibits, they are very realistic. Keep up the good work! Bericht getypt door - nessich Toegevoegd op 19 Jun 2010 om 18:30
Maxiejj
Datum: Dinsdag, 10 Aug 2010, 13:51 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie zoo, Thom! Je hebt echt veel mooie dieren, en het is ook mooi begroeid! Grappig dat de neushoornmoeder in de cactus staat... Oja, op de laatste foto, is dat een gier of...
Groetjes Max
Bericht Mooie zoo, Thom! Je hebt echt veel mooie dieren, en het is ook mooi begroeid! Grappig dat de neushoornmoeder in de cactus staat... Oja, op de laatste foto, is dat een gier of... Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 10 Aug 2010 om 13:51
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 10 Aug 2010, 21:29 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
de laatste foto is een stekelvarken ontopic mooie zoo thom. mooi gebruik van downloads en je stekelvarkenverblijf is ook prachtig '
kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht de laatste foto is een stekelvarken ontopic mooie zoo thom. mooi gebruik van downloads en je stekelvarkenverblijf is ook prachtig '
kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 10 Aug 2010 om 21:29
thomvonder
Datum: Dinsdag, 26 Okt 2010, 17:32 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Binnekort nieuwe updates, even een lijst van de diersoorten die ik nu heb Gevlekte Koeskoes Dingiso Speckeld longfin eel Dwergnijlpaard Gestreepte hyena Lammergier Leeuw Stokstaartje Muskusos Olm Snoek Stekelvarken Papegaaiduiker Witte Neushoorn Koboldhaai Belugasteur Toekan Knobbelzwijn Manoel Matschieboomkangaroe
wil je hier nou heel graag een diersoort van, post het in mijn ruil topic ( niet elk diersoort ruil ik )
Bericht Binnekort nieuwe updates, even een lijst van de diersoorten die ik nu heb Gevlekte Koeskoes Dingiso Speckeld longfin eel Dwergnijlpaard Gestreepte hyena Lammergier Leeuw Stokstaartje Muskusos Olm Snoek Stekelvarken Papegaaiduiker Witte Neushoorn Koboldhaai Belugasteur Toekan Knobbelzwijn Manoel Matschieboomkangaroe
wil je hier nou heel graag een diersoort van, post het in mijn ruil topic ( niet elk diersoort ruil ik )
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 26 Okt 2010 om 17:32
catfreako
Datum: Woensdag, 27 Okt 2010, 21:02 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
prachtige zoo, ik ben vooral fan van de stokstaartjes. maar ook ik raak de weg kwijt hier, dus een plattegrond is geen luxe
Bericht prachtige zoo, ik ben vooral fan van de stokstaartjes. maar ook ik raak de weg kwijt hier, dus een plattegrond is geen luxe Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Okt 2010 om 21:02
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 18:32 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Ik hou van het emoeverblijf, serieus! Het is prachtig ingericht, en heel realistisch. Het kameleon verblijf is ook heel prachtig gemaakt, vooral de inrichting. Maar is het niet een beetje te groot?
Pokemon White team!
Bericht Ik hou van het emoeverblijf, serieus! Het is prachtig ingericht, en heel realistisch. Het kameleon verblijf is ook heel prachtig gemaakt, vooral de inrichting. Maar is het niet een beetje te groot? Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 18:32
thomvonder
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 18:35 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
het lijkt groter dan het is XD, en ik hou ruimte voor eventuele baby's morgen zal ik mijn edelherten verblijf showen
Bericht het lijkt groter dan het is XD, en ik hou ruimte voor eventuele baby's morgen zal ik mijn edelherten verblijf showen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 18:35
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 28 Okt 2010, 21:07 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi emoe verblijf maar ook mooie emoe, zeer mooi gemaakt, met mooi veel groen en veel planten en hebben ze ook veel ruimte!! Van de kameloen kan ik niet goed zien, dat zou ik dus vanaf de plattegrond moeten zien. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Mooi emoe verblijf maar ook mooie emoe, zeer mooi gemaakt, met mooi veel groen en veel planten en hebben ze ook veel ruimte!! Van de kameloen kan ik niet goed zien, dat zou ik dus vanaf de plattegrond moeten zien. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 28 Okt 2010 om 21:07
eagleeye
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:10 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooi verblijf. super realistisch en ook lekker ruim. het emoe en kameleon verbijf van de vorige update waren ook fantastisch. er zat veel beplanting in en het zag er heel realistisch uit. respect! mike
Bericht mooi verblijf. super realistisch en ook lekker ruim. het emoe en kameleon verbijf van de vorige update waren ook fantastisch. er zat veel beplanting in en het zag er heel realistisch uit. respect! mike
Bericht getypt door - eagleeye Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:10