Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 20:22 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin met leuke dieren en in de verblijven heerlijk veel beplanting erin. Mooi gedaan hoor, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Een van de oudste ZTAO zoo's laat weer eens van zich horen (De oude screens van deze zoo zijn helaas verloren gegaan, aangezien Plaatjesupload het niet meer doet...)
Ik ben bezig heel Veenendaal zoo te remaken. In deze eerste update zien we het vernieuwde Goudfazant verblijf en het nieuwe Slechtvalk verblijf (overgenomen van Spitsbergen zoo)
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 20:36 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey Thom,
Ziet er leuk uit man. Rotsen zijn leuk geplaatst, en ook goed beplant. Ik heb twee tips voor je.
Bij deze drie plaatjes zie je het alleen personeelshek. Dat steekt heel erg af tegen de rest van de foto's. Niet echt heel fijn om naar te kijken. En bij de tweede foto zie je de rotsmuren. Dat past ook niet heel goed bij het dak. Misschien is dat wat om te veranderen. Verder een hele leuke update man. Ga zo door!
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Donderdag, 29 Dec 2011, 20:36
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 23:07 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dat vond ik dat personeelshek daar keek ik de hele tijd tegenaan, het verblijf vind ik ook een beetje te vol met planten en bomen, dat zou minder kunnen. Maar verder mooie vogels. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!