ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Oh, het edelherten verblijf ziet er heel leuk uit. De beplanting matcht gewoon allemaal met elkaar. Maar misschien zou een overzichtje van het verblijf uit de lucht wel leuk zijn een keer. Dan zie ik ook hoe het verblijf echt in elkaar zit. Over de plattegrond: Ik vind hem niet echt super, sorry. De verblijven zijn nogal vierkant en sommige dieren zoals de leeuwen kun je niet eens zien lijkt wel. Ik zou meer bochten maken in de hokken dan lijken ze minder vierkant. Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Mooie zoo als je hem van beneden af ziet al die bomen en planten en zo maakt het echt leuk maar daar in tegen moet ik toch met jeroen mee gaan over de hokken indeling. ik heb een paar opmerkingen 1. Overal pad nergens een klein stukje voor mooie bankjes of wat. 2. Verblijven overal hoekig en dat soort. probeer ronding in je zoo telaten 3. Laat ruimte tussen je hokken want wat ik nu zie is echt alles aan me kaar bouwen. op zich de verblijven vind ik zwaar mooi. maar nog altijd Ruimte en Ronding in je hokken houden en ook tussen. maak anders een leuk stukje met bomen of planten en zet er nog wat stand beelden bij. kan allemaal heel mooi worden.
Opzich zeur ik nu een beetje maar dit vond ik gewoon ff storen. dus naja ik denk dat ik alles wel heb gezegt. maar als nog super gedaan die zoo kwa in richten en dierenkeus.
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:55 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik moet helaas zeggen dat ik geen fan ben van de opbouw en structuur van je zoo. Ik mis beplanting langs de paden, bankjes, winkeltjes, enzovoorts. Ik heb wel wat tips: Ik zie dat jij je verblijven erg ruim maakt, dat is prima! Je maakt zo nu en dan ook gebruik van hoogteverschillen, maar na 1 plaatje heb ik het hele verblijf al gezien... Je zou hier bijvoorbeeld wat uitkijkpunten kunnen maken voor de bezoekers, en je beplanting e.d. er zo op aanpassen dat je niet in 1 oogopslag het hele verblijf hebt gezien. Ook vind ik het zonde dat je veel tralies gebruikt, ik heb persoonlijk een hekel aan duidelijk aanwezige hekken, ik zou kiezen voor meer rotsen, beekjes, struiken enzovoorts. Eigenlijk zijn al je verblijven erg 'hoekerig', dat ziet er onnatuurlijk uit, en ik vind het niet mooi. Ik moet wel zeggen dat ondanks de vormen van je verblijven, ze redelijk goed ingericht zijn! Ook zie ik dat je dieren écht de ruimte hebben en dat er ook een aantal kleine zijn geboren! [b]World Zoo Showroom