Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Veenendaal Zoo
Jeroen-krokofreak
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:10 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Oh, het edelherten verblijf ziet er heel leuk uit. :)
De beplanting matcht gewoon allemaal met elkaar.
Maar misschien zou een overzichtje van het verblijf uit de lucht wel leuk zijn een keer. Dan zie ik ook hoe het verblijf echt in elkaar zit.
Over de plattegrond: Ik vind hem niet echt super, sorry. De verblijven zijn nogal vierkant en sommige dieren zoals de leeuwen kun je niet eens zien lijkt wel. Ik zou meer bochten maken in de hokken dan lijken ze minder vierkant. ;)

Pokemon White team!
BerichtOh, het edelherten verblijf ziet er heel leuk uit. :)
De beplanting matcht gewoon allemaal met elkaar.
Maar misschien zou een overzichtje van het verblijf uit de lucht wel leuk zijn een keer. Dan zie ik ook hoe het verblijf echt in elkaar zit.
Over de plattegrond: Ik vind hem niet echt super, sorry. De verblijven zijn nogal vierkant en sommige dieren zoals de leeuwen kun je niet eens zien lijkt wel. Ik zou meer bochten maken in de hokken dan lijken ze minder vierkant. ;)

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:10
Dierenpark
Datum: Zaterdag, 30 Okt 2010, 11:56 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens

Oud Crew-lid
Kassa Medewerker

Mooie zoo als je hem van beneden af ziet al die bomen en planten en zo maakt het echt leuk maar daar in tegen moet ik toch met jeroen mee gaan over de hokken indeling. ik heb een paar opmerkingen
1. Overal pad nergens een klein stukje voor mooie bankjes of wat.
2. Verblijven overal hoekig en dat soort. probeer ronding in je zoo telaten
3. Laat ruimte tussen je hokken want wat ik nu zie is echt alles aan me kaar bouwen.
op zich de verblijven vind ik zwaar mooi. maar nog altijd Ruimte en Ronding in je hokken houden en ook tussen. maak anders een leuk stukje met bomen of planten en zet er nog wat stand beelden bij. kan allemaal heel mooi worden.

Opzich zeur ik nu een beetje maar dit vond ik gewoon ff storen. dus naja ik denk dat ik alles wel heb gezegt. maar als nog super gedaan die zoo kwa in richten en dierenkeus.

BerichtMooie zoo als je hem van beneden af ziet al die bomen en planten en zo maakt het echt leuk maar daar in tegen moet ik toch met jeroen mee gaan over de hokken indeling. ik heb een paar opmerkingen
1. Overal pad nergens een klein stukje voor mooie bankjes of wat.
2. Verblijven overal hoekig en dat soort. probeer ronding in je zoo telaten
3. Laat ruimte tussen je hokken want wat ik nu zie is echt alles aan me kaar bouwen.
op zich de verblijven vind ik zwaar mooi. maar nog altijd Ruimte en Ronding in je hokken houden en ook tussen. maak anders een leuk stukje met bomen of planten en zet er nog wat stand beelden bij. kan allemaal heel mooi worden.

Opzich zeur ik nu een beetje maar dit vond ik gewoon ff storen. dus naja ik denk dat ik alles wel heb gezegt. maar als nog super gedaan die zoo kwa in richten en dierenkeus.

Bericht getypt door - Dierenpark
Toegevoegd op 30 Okt 2010 om 11:56
thomvonder
Datum: Vrijdag, 05 Nov 2010, 15:13 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

hier een plaatje van mijn struisvogels ^_^
de vader wordt overvallen door zijn pasgeboren kinderen

Bericht

hier een plaatje van mijn struisvogels ^_^
de vader wordt overvallen door zijn pasgeboren kinderen

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 05 Nov 2010 om 15:13
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 12:27 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooi plaatje van die kids struisvogels, lief!!!!!!! Ohoh, groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooi plaatje van die kids struisvogels, lief!!!!!!! Ohoh, groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 06 Nov 2010 om 12:27
thomvonder
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:41 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

weer eens een update van deze zoo

Berichtweer eens een update van deze zoo

Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:41
raymondhoek
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:42 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Wow, wat een enorm verblijf voor tijgers!!
Wel jammer van al die tralies en hekken, maar dat geeft ze duidelijk niet te weinig ruimte ^_^

Raymond ;)

BerichtWow, wat een enorm verblijf voor tijgers!!
Wel jammer van al die tralies en hekken, maar dat geeft ze duidelijk niet te weinig ruimte ^_^

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:42
Jeroen-krokofreak
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:46 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging

Ja, is een groot verblijf..
Ziet er opzich wel leuk uit, en de dieren krijgen zo zeker wel hun privacy.

@ raymondhoek,
Ik wil wel eens weten waar jij precies tijgers ziet..xD

Pokemon White team!
BerichtJa, is een groot verblijf..
Ziet er opzich wel leuk uit, en de dieren krijgen zo zeker wel hun privacy.

@ raymondhoek,
Ik wil wel eens weten waar jij precies tijgers ziet..xD

Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak
Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:46
thomvonder
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:49 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Quote (raymondhoek)
Wel jammer van al die tralies en hekken, maar dat geeft ze duidelijk niet te weinig ruimte

mijn evaring met leeuwen is dat ze snel jongen baren en snel klagen over ruimte XD
dus ik maak voortaan grote verblijven voor ze

Bericht
Quote (raymondhoek)
Wel jammer van al die tralies en hekken, maar dat geeft ze duidelijk niet te weinig ruimte

mijn evaring met leeuwen is dat ze snel jongen baren en snel klagen over ruimte XD
dus ik maak voortaan grote verblijven voor ze

Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:49
raymondhoek
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:52 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

@ Jeroen-krokofreak,
Whahaha, stomme fout :p
Ik weet ook niet waar ik die tijgers vandaan haal :p

Raymond ;)

Bericht@ Jeroen-krokofreak,
Whahaha, stomme fout :p
Ik weet ook niet waar ik die tijgers vandaan haal :p

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:52
ChrissievdP
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 16:55 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Ik moet helaas zeggen dat ik geen fan ben van de opbouw en structuur van je zoo. Ik mis beplanting langs de paden, bankjes, winkeltjes, enzovoorts.
Ik heb wel wat tips:
Ik zie dat jij je verblijven erg ruim maakt, dat is prima! Je maakt zo nu en dan ook gebruik van hoogteverschillen, maar na 1 plaatje heb ik het hele verblijf al gezien...
Je zou hier bijvoorbeeld wat uitkijkpunten kunnen maken voor de bezoekers, en je beplanting e.d. er zo op aanpassen dat je niet in 1 oogopslag het hele verblijf hebt gezien. Ook vind ik het zonde dat je veel tralies gebruikt, ik heb persoonlijk een hekel aan duidelijk aanwezige hekken, ik zou kiezen voor meer rotsen, beekjes, struiken enzovoorts.
Eigenlijk zijn al je verblijven erg 'hoekerig', dat ziet er onnatuurlijk uit, en ik vind het niet mooi.
Ik moet wel zeggen dat ondanks de vormen van je verblijven, ze redelijk goed ingericht zijn! Ook zie ik dat je dieren écht de ruimte hebben en dat er ook een aantal kleine zijn geboren!

[b]World Zoo Showroom
BerichtIk moet helaas zeggen dat ik geen fan ben van de opbouw en structuur van je zoo. Ik mis beplanting langs de paden, bankjes, winkeltjes, enzovoorts.
Ik heb wel wat tips:
Ik zie dat jij je verblijven erg ruim maakt, dat is prima! Je maakt zo nu en dan ook gebruik van hoogteverschillen, maar na 1 plaatje heb ik het hele verblijf al gezien...
Je zou hier bijvoorbeeld wat uitkijkpunten kunnen maken voor de bezoekers, en je beplanting e.d. er zo op aanpassen dat je niet in 1 oogopslag het hele verblijf hebt gezien. Ook vind ik het zonde dat je veel tralies gebruikt, ik heb persoonlijk een hekel aan duidelijk aanwezige hekken, ik zou kiezen voor meer rotsen, beekjes, struiken enzovoorts.
Eigenlijk zijn al je verblijven erg 'hoekerig', dat ziet er onnatuurlijk uit, en ik vind het niet mooi.
Ik moet wel zeggen dat ondanks de vormen van je verblijven, ze redelijk goed ingericht zijn! Ook zie ik dat je dieren écht de ruimte hebben en dat er ook een aantal kleine zijn geboren!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 13 Jan 2011 om 16:55
Search:

Hosted by uCoz