ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hoi, ik heb sinds kort ZTUC, maar de Addax, die al in het spel zat (heb ik niet gedownload), heeft geen naam... Zet ik hem neer krijg ik: 1 heeft meer ruimte nodig, zelfs als ik de hele zoo geef krijg ik het zelfde meldinkje... Hebben jullie een oplossing?
---Added--- O, nou zie ik het topic van Maramee, maar ik weet niet of zij ook het probleem heeft met het meer ruimte nodig?
Groetjes Max
Bericht veranderd door: Maxiejj - Zondag, 08 Aug 2010, 14:45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Je hebt waarschijnlijk een Engelse Addax in je spel zetten en die heeft dan geen naam. Je kunt het veranderen maar dan moet je Raymond even een pm/pbtje sturen!! Succes en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dank je! Maar ik heb hem al verwijderd, en de nederlandse gedownload, maar ik krijg steeds, al is het hok de helft van de zoo, dat ze meer ruimte nodig hebben... Groetjes Max
Ja dat is irritant dat je de addax niet gewoon op de officieele site kan downloaden van zootycoon 2 Dierentuiner
Dit voegt niks toe aan het topic en is dus spam! Ik zie dat je echt super veel post en vooral onnodig. Post alleen als je wat toe te voegen hebt dan wordt je vanzelf actief lid!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik had hetzelfde probleem maar ik kon hem verwijderen bij het hoofd menu en dan bij downloads daar stond hij tussen en kon hem verwijderen Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik weet niet of dit hier wel thuishoort, maar ik heb hetzelfde probleem met de addax, en ik kan hem wel laten vertalen, maar ik zou wel willen weten hoe je dat zelf kunt doen, dat je ook nederlandse tekst hebt bij engelse of duitse downloads.
Als dit hier niet thuishoort verwijder het dan maar hoor.