die hier boven staan hoeven dus niet meer gezecht te worden ^
maar wat zouden wij graag zien als remake, wat missen wij nog? (ondersteun wel waarom je hem gereskinnt zou willen)
ik mis bijvoorbeeld een remake voor de leeuw, ik vind de manen en poten in zoo tycoon best wel lelijk... verder zou ik ook het stokstaartje een remake willen, omdat het mijn lievelingsdier is, en omdat ik hem veel gebruik. verder ook het sneeuwluipaard, gewoon omdat hij niet zo hééél mooi is en omdat het wle een mooi dier is.
oké wat missen jullie?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zondag, 02 Jan 2011, 22:01
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
De beren dus de ijsbeer en de grizley beer en waarom: Ik vind dat ze er wel nep uitzien en de ogen zijn nep en de mond van de grizley beer is echt heel nep!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik wil wel een mooie reskin van alle dieren! Maar voor ZT2 het liefste: de grizzlybeer, de bek is zooooo nep! (he, dierentuiner was me voor ) BD: de oeran oetan! Hij is nogal té rood, miss. iets minder... AA: Secretarisvogel. Hij is iets painterig... MM: Mensenhaai: geen iedee waarom, maar ik denk omdat hij gewoon, ook een beetje paintig, net als de orka UD: Tja.. Triceratops. Het is mijn favo dino en ik wil hem toch veel mooier dan groen en paars (paars=kind) Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind ook dat de leeuw een remake moet krijgen die manen zijn echt nep en de prewalskie(?) paard moet ook absolut een remake krijgen. die ziet er erg nep uit maar is de olifant al geremaket?
ik vind hem echt heeeeeeeeeeel mooi geworden! veel realisticher dan eerst echt heeel mooi, en ik ben er heel blij mee want ik gebruik hem best wle veel!
maar niet alleen dat ook kreupelhout is geremaked volgens mij, want aan de plaatjes te zien... en dat is pas echt mooi, diepe heeeeele diepe buiging!
ik heb ook gehoort dat ermaar 5 remakes komen in het pack dus dan zou dit pack nu af zijn!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zaterdag, 06 Nov 2010, 13:58