ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (BeetjeGek)
ik zou de orka wel eens gereskind willen zien
En waarom beetjegek, je moet je mening een beetje onderbouwen. Dus graag waarom erbij schrijven. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 20 Nov 2010, 17:16 | Bericht # 16
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind de sabelantilope juist 1 van de echtere dieren, zelf zou ik eigelijk graag de Orang Oetang gereskint willen zien, of de Gorilla&chimpanchee, gewoon om dat ik wel eens wat meer apen wil gebruiken want dat doe ik best weinig ;-)
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 19:41 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Om mij moeten alle dieren een reskin, want als 1 heel realistisch is en de ander niet, dan is dat ook weer niet realistisch. Ik keek net nog even op Microsofts zoo tycoon site, en ik vond deze dieren er niet echt realistisch uit zien: Gnoe: hij is wat rood gekleurd, en mag om mij wel wat meer grijs. Erg veel anderen van BD: Erg gladde huid, moet wat meer als vacht uitzien. Doedicurus: Erg onrealistische skin, overgang in kleur kan veel beter. Lederschildpad: Witte stippen op huid lijken niet mooi.
PS: Ik ken nog een site met heel veel reskins, gemaakt door Koala Komander, maar ik ben even vergeten welke site. Als ik het weer weet zal ik het wel even zeggen.
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 19:42 | Bericht # 18
tigerman
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Die site heet ZooMania, en alle dieren moeten gereskind worden, en AD is hier al mee bezig, dus is dit topic niet echt nodig, maarja... Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 19:49 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb volgens mij van een andere site, maar mooi dan weet ik het nu wel. Trouwens, ik vind de meeste dieren van MM ook nog erg onrealistisch, omdat ze net als zo veel zt2 dieren een erg gladde skin hebben, en dat lijkt nog al lelijk.
(Maar totdat ze allemaal gereskint zijn moeten we eigenlijk ook gewoon blij zijn met wat we nu hebben, een erg leuk spel waarmee je veel kan bouwen.)