Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Dieren verplaatst na openen.
Astrid
Datum: Zondag, 30 Jan 2011, 23:31 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Oh verrek, dat van die plattegrond had ik ook nog wel kunnen bedenken. :p Ik gebruik alle soorten hekken door elkaar, meeste downloads inderdaad.

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtOh verrek, dat van die plattegrond had ik ook nog wel kunnen bedenken. :p Ik gebruik alle soorten hekken door elkaar, meeste downloads inderdaad.

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 30 Jan 2011 om 23:31
raymondhoek
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 16:38 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik zal jullie uit de droom helpen.
Want ik las iets over verkeerd coderen enzo van downloads.
Nou nou nou, wat een onzin

Hier komt de werkelijke reden...
Als Zoo Tycoon 2 een (opgeslagen) spel laad, gebeurt dit in een bepaalde volgorde.
Hij zal eerst de hoofd bestanden zoals menu's laden, gevolgd door de bestanden van dieren, objecten, etc.
Dan de dierentuin, dan zal hij vooraf activeren zoals dat heet, en tot slot achteraf activeren en daarmee het laden afsluiten.
(nog wel heel veel meer troep, maar is niet zo boeiend).

Als je veel downloads in spel hebt, zul je merken dat hij tussen de 20 - 40% erg lang laad, dit is namelijk het objecten laden moment.
En als je dierentuin ook wat aan de grote kant is, zal dat juist tussen de 75 - 95% van de balk liggen, dat hij er lang over doet.

Als je dierentuin aan het laden is, zal hij als het ware alles zoals volgens de coördinaten in het bestand staan, terug zetten in het spel.
Echter kan het zijn dat er soms niet de EXACTE coördinaten worden gemaakt zodat het dier NET iets anders staat, of zelfs zweeft.
Om dit te voorkomen, krijg je vooraf activeren.
Dan speelt Zoo Tycoon 2 zonder dat je het merkt al een stukje in het spel, zodat alle dieren goed terecht komen en dan ook kunnen bewegen.
Echter als je veel downloads hebt, wilt Zoo Tycoon 2 het nog wel eens proberen (bug) om vooraf te activeren terwijl de objecten nog worden geladen.
Wat gebeurd er dan, op dat moment weet hij even niet goed wat de coördinaten zijn, en bovendien worden bijvoorbeeld hekken ineens later geplaatst.
Dus dieren kunnen ineens heel ergens anders komen, of dieren die langs een hek staan, kunnen ineens aan de andere kant uitkomen.

Hoe je dit kunt oplossen:
Kleinere dierentuinen gebruiken en/of minder downloads in spel hebben.

Hopelijk snappen jullie het een beetje, want het is best wel technisch.
Mocht je nog vragen hebben, sta ik daar uiteraard voor open ^_^

Raymond ;)

BerichtIk zal jullie uit de droom helpen.
Want ik las iets over verkeerd coderen enzo van downloads.
Nou nou nou, wat een onzin

Hier komt de werkelijke reden...
Als Zoo Tycoon 2 een (opgeslagen) spel laad, gebeurt dit in een bepaalde volgorde.
Hij zal eerst de hoofd bestanden zoals menu's laden, gevolgd door de bestanden van dieren, objecten, etc.
Dan de dierentuin, dan zal hij vooraf activeren zoals dat heet, en tot slot achteraf activeren en daarmee het laden afsluiten.
(nog wel heel veel meer troep, maar is niet zo boeiend).

Als je veel downloads in spel hebt, zul je merken dat hij tussen de 20 - 40% erg lang laad, dit is namelijk het objecten laden moment.
En als je dierentuin ook wat aan de grote kant is, zal dat juist tussen de 75 - 95% van de balk liggen, dat hij er lang over doet.

Als je dierentuin aan het laden is, zal hij als het ware alles zoals volgens de coördinaten in het bestand staan, terug zetten in het spel.
Echter kan het zijn dat er soms niet de EXACTE coördinaten worden gemaakt zodat het dier NET iets anders staat, of zelfs zweeft.
Om dit te voorkomen, krijg je vooraf activeren.
Dan speelt Zoo Tycoon 2 zonder dat je het merkt al een stukje in het spel, zodat alle dieren goed terecht komen en dan ook kunnen bewegen.
Echter als je veel downloads hebt, wilt Zoo Tycoon 2 het nog wel eens proberen (bug) om vooraf te activeren terwijl de objecten nog worden geladen.
Wat gebeurd er dan, op dat moment weet hij even niet goed wat de coördinaten zijn, en bovendien worden bijvoorbeeld hekken ineens later geplaatst.
Dus dieren kunnen ineens heel ergens anders komen, of dieren die langs een hek staan, kunnen ineens aan de andere kant uitkomen.

Hoe je dit kunt oplossen:
Kleinere dierentuinen gebruiken en/of minder downloads in spel hebben.

Hopelijk snappen jullie het een beetje, want het is best wel technisch.
Mocht je nog vragen hebben, sta ik daar uiteraard voor open ^_^

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 16:38
Astrid
Datum: Maandag, 31 Jan 2011, 19:36 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Nee hoor, dat was heel duidelijk! Dankje :) Gezien de oplossingen die je geeft ga ik maar voor oplossing 3: ermee leren leven. :p

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtNee hoor, dat was heel duidelijk! Dankje :) Gezien de oplossingen die je geeft ga ik maar voor oplossing 3: ermee leren leven. :p

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 31 Jan 2011 om 19:36
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz