Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Dieren verplaatst na openen.
Astrid
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 14:49 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Hallo allemaal, ik zit mij te ergeren aan een bug in zt2.. Het gebeurt regelmatig dat ik mijn park weer open en er even later achter kom dat dieren zomaar verplaatst zijn. Dan loopt er dus een dier buiten het verblijf rond (niet zo erg, krijg je toch een melding van) of dieren die ik expres had gescheiden op geslacht zitten bij elkaar in het verblijf (en daar kom je dan achter door een nieuwe babyboom...).
Weet iemand hoe dit komt en of dit te verhelpen is? Alvast bedankt!

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtHallo allemaal, ik zit mij te ergeren aan een bug in zt2.. Het gebeurt regelmatig dat ik mijn park weer open en er even later achter kom dat dieren zomaar verplaatst zijn. Dan loopt er dus een dier buiten het verblijf rond (niet zo erg, krijg je toch een melding van) of dieren die ik expres had gescheiden op geslacht zitten bij elkaar in het verblijf (en daar kom je dan achter door een nieuwe babyboom...).
Weet iemand hoe dit komt en of dit te verhelpen is? Alvast bedankt!

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 14:49
FalconHorus
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 18:20 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Bij mij staan soms ook opeens kangoroes, gazelles enz. buiten de hekken(terwijl die hekken wel op advies van de zookeeper zijn). Ook gaan bezoekers soms wegrennen en gillen als een dier in een bepaald verblijf gaat poepen of plassen. Bij mij is dat al voorgekomen bij de Geleda-Bavianen, Gestreepte Hyena's & Sneeuwluipaarden
BerichtBij mij staan soms ook opeens kangoroes, gazelles enz. buiten de hekken(terwijl die hekken wel op advies van de zookeeper zijn). Ook gaan bezoekers soms wegrennen en gillen als een dier in een bepaald verblijf gaat poepen of plassen. Bij mij is dat al voorgekomen bij de Geleda-Bavianen, Gestreepte Hyena's & Sneeuwluipaarden

Bericht getypt door - FalconHorus
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 18:20
jarni
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 18:36 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

Quote (FalconHorus)
Ook gaan bezoekers soms wegrennen en gillen als een dier in een bepaald verblijf gaat poepen of plassen. Bij mij is dat al voorgekomen bij de Geleda-Bavianen, Gestreepte Hyena's & Sneeuwluipaarden

dat komt vast door de stank. X)
maar voor zover ik weet is hier geen oplossing voor.
ik heb het ook regematig.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht
Quote (FalconHorus)
Ook gaan bezoekers soms wegrennen en gillen als een dier in een bepaald verblijf gaat poepen of plassen. Bij mij is dat al voorgekomen bij de Geleda-Bavianen, Gestreepte Hyena's & Sneeuwluipaarden

dat komt vast door de stank. X)
maar voor zover ik weet is hier geen oplossing voor.
ik heb het ook regematig.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 18:36
Astrid
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 18:57 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ja, dat met die gillende bezoekers heb ik ook wel eens (ben er inmiddels achter dat dat gebeurt als de dieren naar ze roepen). Maar wat ik in m'n eerste bericht beschrijf gebeurt echt alleen wanneer ik eerder een zoo heb gebouwd/opgeslagen/afgesloten en deze later opnieuw opstart. Misschien zat die bug er trouwens al wel langer in, maar komt 't nu pas tot uiting omdat m'n ZTOA-zoo eigenlijk de eerste is sinds ik alle uitbreidingen + veel dl's heb, waar ik echt langdurig aan werk. Dus daar zal de oorzaak dan ergens moeten zitten?

-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtJa, dat met die gillende bezoekers heb ik ook wel eens (ben er inmiddels achter dat dat gebeurt als de dieren naar ze roepen). Maar wat ik in m'n eerste bericht beschrijf gebeurt echt alleen wanneer ik eerder een zoo heb gebouwd/opgeslagen/afgesloten en deze later opnieuw opstart. Misschien zat die bug er trouwens al wel langer in, maar komt 't nu pas tot uiting omdat m'n ZTOA-zoo eigenlijk de eerste is sinds ik alle uitbreidingen + veel dl's heb, waar ik echt langdurig aan werk. Dus daar zal de oorzaak dan ergens moeten zitten?

Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 18:57
FalconHorus
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 19:32 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ik denk dat ik er nu achter ben hoe bezoekers in dierenverblijven terechtkomen(gebeurt bij mij regelmatig) ze lopen door de klapdeuren van de jeepsafari :S
BerichtIk denk dat ik er nu achter ben hoe bezoekers in dierenverblijven terechtkomen(gebeurt bij mij regelmatig) ze lopen door de klapdeuren van de jeepsafari :S

Bericht getypt door - FalconHorus
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 19:32
Aurlord
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 15:49 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Dat gebeurt regelmatig als je geen dierenverzorgers plaatst en dan zo'n klapdeur van een Jeep.
Het is mij 1 keer overkomen maar sinds ik dieren verzorgers plaats niet meer.
Anders typ je bij Google: ZT2 Bugs daar staan ook wel best veel bugs op en wat ze doen. ;)

Lars1998

BerichtDat gebeurt regelmatig als je geen dierenverzorgers plaatst en dan zo'n klapdeur van een Jeep.
Het is mij 1 keer overkomen maar sinds ik dieren verzorgers plaats niet meer.
Anders typ je bij Google: ZT2 Bugs daar staan ook wel best veel bugs op en wat ze doen. ;)

Lars1998

Bericht getypt door - Aurlord
Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 15:49
Astrid
Datum: Woensdag, 19 Jan 2011, 22:12 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb geen jeeps of attributen daarvan gebruikt in mijn zoos, dus dat is 'm niet.
Even gegoogled, maar de redenen die hiervoor naar boven kwamen zijn het niet, gezien die gingen over dat dieren tíjdens het gamen uit het hok komen, en daar heb ik dan weer nooit last van..

-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtIk heb geen jeeps of attributen daarvan gebruikt in mijn zoos, dus dat is 'm niet.
Even gegoogled, maar de redenen die hiervoor naar boven kwamen zijn het niet, gezien die gingen over dat dieren tíjdens het gamen uit het hok komen, en daar heb ik dan weer nooit last van..

Toegevoegd op 19 Jan 2011 om 22:12
frammus
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 01:14 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

did you try to reload the game, don't save when you do or theywill remain where they are.

i don't think i was talkin to you, rue
Berichtdid you try to reload the game, don't save when you do or theywill remain where they are.

Bericht getypt door - frammus
Toegevoegd op 29 Jan 2011 om 01:14
Astrid
Datum: Zaterdag, 29 Jan 2011, 23:21 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dan zou ik alsnog ieder hok langs moeten gaan om te kijken of 't dan wel goed is gegaan en alles nog binnen 't goede hok zit.. :P Maar ik moet zeggen dat ik er wonderbaarlijk genoeg de laatste tijd geen last meer van heb! ZT2 vind me blijkbaar weer lief. :D

-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtDan zou ik alsnog ieder hok langs moeten gaan om te kijken of 't dan wel goed is gegaan en alles nog binnen 't goede hok zit.. :P Maar ik moet zeggen dat ik er wonderbaarlijk genoeg de laatste tijd geen last meer van heb! ZT2 vind me blijkbaar weer lief. :D

Toegevoegd op 29 Jan 2011 om 23:21
jarni
Datum: Zondag, 30 Jan 2011, 10:32 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik had dat ook en ik kijk gewoon iedere keer op de plattegrond.
en welk soort hekken gebruik je?
want de meeste downloads hebben die glitch.(niet gemeen bedoelt tegen desingers)

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik had dat ook en ik kijk gewoon iedere keer op de plattegrond.
en welk soort hekken gebruik je?
want de meeste downloads hebben die glitch.(niet gemeen bedoelt tegen desingers)

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 30 Jan 2011 om 10:32
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz