Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Zoo tycoon "crash"
Jeroen642
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 20:09 | Bericht # 1   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

sinds een paar dagen slaat mijn zoo tycoon 2 er steeds zomaar uit, hij geeft hier bij ook geen melding of je het spel echt wil afsluiten ofzo. en soms geeft windows ook aan dat er ee nfout is gevonden >.<.

zou dit kunnen liggen aan te veel downloads ? ik heb er zon 125 ......
ik speel zoo tycoon 2 trouwens windowed zo dat ik tussen door ook nog andere dingen kan doen dus ik switch vaak van scherm

Iemand enig idee ?

Berichtsinds een paar dagen slaat mijn zoo tycoon 2 er steeds zomaar uit, hij geeft hier bij ook geen melding of je het spel echt wil afsluiten ofzo. en soms geeft windows ook aan dat er ee nfout is gevonden >.<.

zou dit kunnen liggen aan te veel downloads ? ik heb er zon 125 ......
ik speel zoo tycoon 2 trouwens windowed zo dat ik tussen door ook nog andere dingen kan doen dus ik switch vaak van scherm

Iemand enig idee ?

Bericht getypt door - Jeroen642
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 20:09
tjalf
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 20:38 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Misschien moet je er eens op letten welke uitvoering je het laatst hebt gedaan op zt2. Soms zit ergens een bug in dat zt2 crasht als je bijv. een dier uitzet in het wild of op een bepaald iets klikt. Dan kan het hier aan liggen. Het kan ook zo zijn dat het spel direct afsluit naar het opladen van een bepaald opgeslagen spel. Dan kan je dit spel niet weer gebruiken. Volgens mij komt ditlaatste door te veel downloads in dat opgeslagen spel. Tip: Sla je spellen op onder verschillende namen.

BerichtMisschien moet je er eens op letten welke uitvoering je het laatst hebt gedaan op zt2. Soms zit ergens een bug in dat zt2 crasht als je bijv. een dier uitzet in het wild of op een bepaald iets klikt. Dan kan het hier aan liggen. Het kan ook zo zijn dat het spel direct afsluit naar het opladen van een bepaald opgeslagen spel. Dan kan je dit spel niet weer gebruiken. Volgens mij komt ditlaatste door te veel downloads in dat opgeslagen spel. Tip: Sla je spellen op onder verschillende namen.

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 20:38
jarni
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 21:09 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik heb hetzelfde.
ik weet er niks tegen.
het is erg iritant en het kan toch liggen aan de meerdere windows.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik heb hetzelfde.
ik weet er niks tegen.
het is erg iritant en het kan toch liggen aan de meerdere windows.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 21:09
tigerman
Datum: Vrijdag, 14 Jan 2011, 22:10 | Bericht # 4   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

De reden faarvan is: Je hebt te veel op je C: Staan. Verwijder wat onnodige dingen, en het zou direct over moeten gaan.

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtDe reden faarvan is: Je hebt te veel op je C: Staan. Verwijder wat onnodige dingen, en het zou direct over moeten gaan.

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 14 Jan 2011 om 22:10
Jeroen642
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 21:22 | Bericht # 5   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

ik denk niet dat het aan me C schijf licht ..... heb nog 438GB ruimte vrij (a) al staat ZT wel op C geinstaleerd

Ik heb een aantal downloads verwijdert maar het probleem blijft, het gebeurt als ik gewoon op internet zit en ZT op de achtergrond heb draaien.
Als ik ingame zit lijkt het goed te gaan.

Vandaag nog meer downloads verwijdert tot het punt dat ik er nog een stuk of 50 heb. nu slaat hij er zelfs uit als ik het spel open heb.......

Added (15 Jan 2011, 21:22)
---------------------------------------------
PROBLEEM GEVONDEN (waarschijnlijk)

Ik had perongeluk ook de extra downloads van A-D verwijdert, dat vond ik jammer dus snel weer gedownload. toen schoot me ZT2 er meteen uit als ik in een spel zat. dus toen maar weer verwijdert, spel bleef er al langer in maar nog steeds niet zo lang als dat het zou moeten XD. toen dacht ik HÉ wat als ik RR1 er nou is afgooi (snik snik doei mooie dieren :'(.....) zo gezecht zo gedaan. en nu blijft mijn spel er gewoon in

Bericht veranderd door: Jeroen642 - Zaterdag, 15 Jan 2011, 21:30
Berichtik denk niet dat het aan me C schijf licht ..... heb nog 438GB ruimte vrij (a) al staat ZT wel op C geinstaleerd

Ik heb een aantal downloads verwijdert maar het probleem blijft, het gebeurt als ik gewoon op internet zit en ZT op de achtergrond heb draaien.
Als ik ingame zit lijkt het goed te gaan.

Vandaag nog meer downloads verwijdert tot het punt dat ik er nog een stuk of 50 heb. nu slaat hij er zelfs uit als ik het spel open heb.......

Added (15 Jan 2011, 21:22)
---------------------------------------------
PROBLEEM GEVONDEN (waarschijnlijk)

Ik had perongeluk ook de extra downloads van A-D verwijdert, dat vond ik jammer dus snel weer gedownload. toen schoot me ZT2 er meteen uit als ik in een spel zat. dus toen maar weer verwijdert, spel bleef er al langer in maar nog steeds niet zo lang als dat het zou moeten XD. toen dacht ik HÉ wat als ik RR1 er nou is afgooi (snik snik doei mooie dieren :'(.....) zo gezecht zo gedaan. en nu blijft mijn spel er gewoon in

Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 21:22
tigerman
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 21:27 | Bericht # 6   
tigerman 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Het is gewoon omdat er te veel grote files in je zt2 map zitten, en omdat RRpart1 toevallig een hele grote file is, is er nu weer plaats op je zt2, en crasht hij niet meer...

Banner+Avatar made by McCamel
BerichtHet is gewoon omdat er te veel grote files in je zt2 map zitten, en omdat RRpart1 toevallig een hele grote file is, is er nu weer plaats op je zt2, en crasht hij niet meer...

Bericht getypt door - tigerman
Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 21:27
Jeroen642
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 21:30 | Bericht # 7   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Ooh vandaar, er is dus nog hoop voor de mooie dieren XD. maar hoe moet ik dan RR aan de praat krijgen zonder dat ZT2 crasht?
BerichtOoh vandaar, er is dus nog hoop voor de mooie dieren XD. maar hoe moet ik dan RR aan de praat krijgen zonder dat ZT2 crasht?

Toegevoegd op 15 Jan 2011 om 21:30
dodo1995
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 01:19 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

heb je wel een groot genoeg geheugen voor je pc
anders kan je ook niet zoveel downloads erop zetten want dan loopt het vast
en heeft je pc er teveel problemen mee
ik heb nu echt mega veel downloads en bij mij zijn er zelden problemen
Berichtheb je wel een groot genoeg geheugen voor je pc
anders kan je ook niet zoveel downloads erop zetten want dan loopt het vast
en heeft je pc er teveel problemen mee
ik heb nu echt mega veel downloads en bij mij zijn er zelden problemen

Bericht getypt door - dodo1995
Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 01:19
Jeroen642
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 18:50 | Bericht # 9   
Jeroen642 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

is 6gb geheugen genoeg ? :)
video kaart = nividia 470GTX .... lijkt me hoog genoeg :w
Prosecor = Intel I7 .... zou het ook niet aan kunnen liggen
Berichtis 6gb geheugen genoeg ? :)
video kaart = nividia 470GTX .... lijkt me hoog genoeg :w
Prosecor = Intel I7 .... zou het ook niet aan kunnen liggen

Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 18:50
raymondhoek
Datum: Zondag, 16 Jan 2011, 22:29 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

@ Jeroen642,
Als je alle (of in ieder geval meerdere) downloads in 1 .z2f (zoo tycoon 2) bestand plaatst, kan Zoo Tycoon 2 meer downloads aan.

Raymond ;)

Bericht@ Jeroen642,
Als je alle (of in ieder geval meerdere) downloads in 1 .z2f (zoo tycoon 2) bestand plaatst, kan Zoo Tycoon 2 meer downloads aan.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 16 Jan 2011 om 22:29
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz