ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
sinds een paar dagen slaat mijn zoo tycoon 2 er steeds zomaar uit, hij geeft hier bij ook geen melding of je het spel echt wil afsluiten ofzo. en soms geeft windows ook aan dat er ee nfout is gevonden >.<.
zou dit kunnen liggen aan te veel downloads ? ik heb er zon 125 ...... ik speel zoo tycoon 2 trouwens windowed zo dat ik tussen door ook nog andere dingen kan doen dus ik switch vaak van scherm
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Misschien moet je er eens op letten welke uitvoering je het laatst hebt gedaan op zt2. Soms zit ergens een bug in dat zt2 crasht als je bijv. een dier uitzet in het wild of op een bepaald iets klikt. Dan kan het hier aan liggen. Het kan ook zo zijn dat het spel direct afsluit naar het opladen van een bepaald opgeslagen spel. Dan kan je dit spel niet weer gebruiken. Volgens mij komt ditlaatste door te veel downloads in dat opgeslagen spel. Tip: Sla je spellen op onder verschillende namen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb hetzelfde. ik weet er niks tegen. het is erg iritant en het kan toch liggen aan de meerdere windows. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik denk niet dat het aan me C schijf licht ..... heb nog 438GB ruimte vrij (a) al staat ZT wel op C geinstaleerd
Ik heb een aantal downloads verwijdert maar het probleem blijft, het gebeurt als ik gewoon op internet zit en ZT op de achtergrond heb draaien. Als ik ingame zit lijkt het goed te gaan.
Vandaag nog meer downloads verwijdert tot het punt dat ik er nog een stuk of 50 heb. nu slaat hij er zelfs uit als ik het spel open heb.......
Added (15 Jan 2011, 21:22) --------------------------------------------- PROBLEEM GEVONDEN (waarschijnlijk)
Ik had perongeluk ook de extra downloads van A-D verwijdert, dat vond ik jammer dus snel weer gedownload. toen schoot me ZT2 er meteen uit als ik in een spel zat. dus toen maar weer verwijdert, spel bleef er al langer in maar nog steeds niet zo lang als dat het zou moeten XD. toen dacht ik HÉ wat als ik RR1 er nou is afgooi (snik snik doei mooie dieren :'(.....) zo gezecht zo gedaan. en nu blijft mijn spel er gewoon in
Bericht veranderd door: Jeroen642 - Zaterdag, 15 Jan 2011, 21:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Het is gewoon omdat er te veel grote files in je zt2 map zitten, en omdat RRpart1 toevallig een hele grote file is, is er nu weer plaats op je zt2, en crasht hij niet meer... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
heb je wel een groot genoeg geheugen voor je pc anders kan je ook niet zoveel downloads erop zetten want dan loopt het vast en heeft je pc er teveel problemen mee ik heb nu echt mega veel downloads en bij mij zijn er zelden problemen