ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 77 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het enige wat ik zeker weet is dat blue fang en microsoft games al een tijd uit elkaar zijn en het niet gaan maken. Ook lijkt het me sterk dat dat groepje designers zo'n spel kunnen maken en al helemaal om het af te maken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
het zou mogelijk zijn. je neemt zt2 als basis en dan reskin je alles,stopt er nieuwe dieren in en verwijdert anderen,je maakt nieuwe gebouwen etc en dan kan je de anderre inhoud verwijderren die minder realistish is. dan kan je de kleuren veranderren en anders coderen. een soort van RR. het zou alen ongeveer 5 jaar werk zijn. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
tja, een enorm onnodig lang, saai en totaal inloos werk, RR doet al zoiets soort gelijks + zoo tycoon is al met download s heel realistiche, ik zou het niet nodig hebben hoor. en downloads zijn er niet op berkent, dit alles bij elkaar betkend dus dat het niet te doen is.
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Naast de tijd en moeite die het kost, lijkt het me juridisch gezien heel onwaarschijnlijk, zo niet dom. Blue Fang/Microsoft hebben de rechten op Zoo Tycoon en ook al doen zij er niets meer mee, die rechten blijven. Als een groep (hobby?)designers een ZT3 gaat uitbrengen (verkopen?) kunnen ze nog wel eens in de problemen komen.. -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Inderdaad, ik vind het normaal als Blue Fang en Microsoft Games het gaan maken. Als dat groepje Designers hem gaat verkopen koop ik hem dus niet. Ik ben al blij genoeg met Zoo Tycoon 2. En ik ben het helemaal met Astrid eens.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ook al vind ik ZT3 eigenlijk ook niet nodig, na even zoeken op internet schijnt het dat microsoft de rechten van ZT geheel voor zichzelf wil kopen en met een ander bedrijf ZT3 wil maken, waarschijnlijk EA. maar op een ZT3 van blue fang en microsoft hoeft eigenlijk al niet meer gerekend te worden
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 17 Prijzenkast:
0
Stagiaire
als ik zou wist hoe het moest dan zou ik het best wel kunnen doen ik heb na school toch zat tijd behalen voetballen dan maar het lijk me ergens onlogisch
Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 01:24 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
well they said their contract was expired and when it did, they were'nt gonna renew it.
Added (19 Feb 2011, 01:24) --------------------------------------------- They said well Their contract had expired and When It did, They were'nt gonna renew it.