mooiste dier Radical Remake (AD)
Glock
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 18:54 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ McCamel , ik wacht ook af tot er een reskin voor de bongo van het AD komt. Komt er eigenlijk wel één van het AD?
Bericht @ McCamel , ik wacht ook af tot er een reskin voor de bongo van het AD komt. Komt er eigenlijk wel één van het AD?Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 18:54
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 19:43 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Glock , Ik denk het wel. Ze zeiden immers dat ze alle originele objecten/dieren enz zouden remaken.
Bericht @ Glock , Ik denk het wel. Ze zeiden immers dat ze alle originele objecten/dieren enz zouden remaken.Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 19:43
Venice
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 20:36 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik speel nog niet zo lang zoo tycoon 2 (wel 1 maar dat was vroeger) ben eigelijk op een ''leuk'' moment begonnen. Je hebt nu echt fantastische downloads en er komen er nog meer. Vind het echt knap dat hun dat kunnen, doe het ze niet na (: Alle dieren van AD zijn geweldig, vind de tijger erg mooi ook de olifant alleen die ziet er niet uit bij mij, moet nog een oplossing zoeken daarvoor ^^ Venice
Bericht Ik speel nog niet zo lang zoo tycoon 2 (wel 1 maar dat was vroeger) ben eigelijk op een ''leuk'' moment begonnen. Je hebt nu echt fantastische downloads en er komen er nog meer. Vind het echt knap dat hun dat kunnen, doe het ze niet na (: Alle dieren van AD zijn geweldig, vind de tijger erg mooi ook de olifant alleen die ziet er niet uit bij mij, moet nog een oplossing zoeken daarvoor ^^ Venice Bericht getypt door - Venice Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 20:36
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 20:42 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Venice , Misschien moet je hem even opnieuw downloaden.
Bericht @ Venice , Misschien moet je hem even opnieuw downloaden. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 20:42
Venice
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 20:55 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@ NielsGuchelaar , Heb ik al geprobeerd maar hij wil niet ''normaal'' worden haha Moet er me eens beter in verdiepen trouwens ik vind je avatar erg leuk ;o Venice
Bericht @ NielsGuchelaar , Heb ik al geprobeerd maar hij wil niet ''normaal'' worden haha Moet er me eens beter in verdiepen trouwens ik vind je avatar erg leuk ;o VeniceBericht getypt door - Venice Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 20:55
NielsG
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 22:21 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Venice , Ok, maar dit hoort niet in dit topic. Maar toch bedankt!
Bericht @ Venice , Ok, maar dit hoort niet in dit topic. Maar toch bedankt! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 02 Nov 2011 om 22:21
Glock
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 16:56 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ NielsGuchelaar , goed dat jij het weet dan, ik maar zoeken. PS. niet boos bedoeld, kijk maar:
Bericht @ NielsGuchelaar , goed dat jij het weet dan, ik maar zoeken. PS. niet boos bedoeld, kijk maar: Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 16:56
NielsG
Datum: Donderdag, 03 Nov 2011, 22:21 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Glock , Nee hoor, ik bedoel het helemaal niet boos. Ontopic: Ik heb weer gekeken op het AD, en ik zie die plaatjes, en dat ziet er gewoon heel realistisch uit! Ik hoop dat ze het snel uitbrengen!
Bericht @ Glock , Nee hoor, ik bedoel het helemaal niet boos. Ontopic: Ik heb weer gekeken op het AD, en ik zie die plaatjes, en dat ziet er gewoon heel realistisch uit! Ik hoop dat ze het snel uitbrengen!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Nov 2011 om 22:21
Glock
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 18:07 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
In welk topic staat het op het AD dan Niels?
Bericht In welk topic staat het op het AD dan Niels? Bericht getypt door - Glock Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 18:07
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 18:14 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ Glock , kijk bij projects, rr, dieren, marine mania en daar staan ze. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ Glock , kijk bij projects, rr, dieren, marine mania en daar staan ze. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 18:14