Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

mooiste dier Radical Remake (AD)
NielsG
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 19:13 | Bericht # 61   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ chickboy, Ja, ik ben het wel met je eens, de dieren zijn ZO realistisch, dat als je ze gebruikt in zootycoon 2. Ze niet echt passen bij de andere objecten/planten/hekken enz. Want het verschil qua realisme is gewoon heel verschillend. Maarja. Toch zijn ze prachtig ^_^ . En misschien zouden ze na het Marine Mania remake. Misschien ook de objecten/hekken/planten van de 'originele' zootycoon. (Daarmee bedoel ik de dingen die er in zaten toen je het spel kocht, en niet de downloads). Want zo zouden de dieren die door Aurora Desings in een Radical Remake zijn gekomen. Veel beter tot hun recht komen. Want ze doen nu alle dieren. Maar mij lijkt het handig als ze de ANDERE dingen ook gaan doen. Maarja, dit is mijn mening he. ;) .
En ik kan niet eens desingen. Dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Maar het is maar een idee.
Niels

Bericht@ chickboy, Ja, ik ben het wel met je eens, de dieren zijn ZO realistisch, dat als je ze gebruikt in zootycoon 2. Ze niet echt passen bij de andere objecten/planten/hekken enz. Want het verschil qua realisme is gewoon heel verschillend. Maarja. Toch zijn ze prachtig ^_^ . En misschien zouden ze na het Marine Mania remake. Misschien ook de objecten/hekken/planten van de 'originele' zootycoon. (Daarmee bedoel ik de dingen die er in zaten toen je het spel kocht, en niet de downloads). Want zo zouden de dieren die door Aurora Desings in een Radical Remake zijn gekomen. Veel beter tot hun recht komen. Want ze doen nu alle dieren. Maar mij lijkt het handig als ze de ANDERE dingen ook gaan doen. Maarja, dit is mijn mening he. ;) .
En ik kan niet eens desingen. Dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Maar het is maar een idee.
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 19:13
chickboy
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 19:20 | Bericht # 62   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Verzorger

eh... dat gaan ze ook doen hoor, dat is aan het begin van RR al aangekondigt, ze gaan heel zoo tycoon 2 remaken, niet alleen de dieren

Berichteh... dat gaan ze ook doen hoor, dat is aan het begin van RR al aangekondigt, ze gaan heel zoo tycoon 2 remaken, niet alleen de dieren

Bericht getypt door - chickboy
Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 19:20
NielsG
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 19:23 | Bericht # 63   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ chickboy, Ok, sorry, dit had ik niet gelezen. Maar dat duurt denk ik nog wel lang..

Bericht@ chickboy, Ok, sorry, dit had ik niet gelezen. Maar dat duurt denk ik nog wel lang..

Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 19:23
McCamel
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:45 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

Curator

Tja... Ik ben het gedeeltelijk met jullie eens. Ze zijn inderdaad iets te realistisch voor ZT2. Maar als je dan ook een paar Zeta-Designs downloads en nog wat andere neemt, wordt het hele spel gelijk realistischer. Dus wanneer je dat doet, is er eigenlijk geen probleem.
Ik hoor graag jullie mening.

David ;)

~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
BerichtTja... Ik ben het gedeeltelijk met jullie eens. Ze zijn inderdaad iets te realistisch voor ZT2. Maar als je dan ook een paar Zeta-Designs downloads en nog wat andere neemt, wordt het hele spel gelijk realistischer. Dus wanneer je dat doet, is er eigenlijk geen probleem.
Ik hoor graag jullie mening.

David ;)

Bericht getypt door - McCamel
Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:45
NielsG
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 20:48 | Bericht # 65   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ McCamel, Ja, maar ik zou graag de normale objecten anders zien, want dan ga ik ze misschien meer gebruiken...

Bericht@ McCamel, Ja, maar ik zou graag de normale objecten anders zien, want dan ga ik ze misschien meer gebruiken...

Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 20:48
Joshua
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 22:02 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

Ik heb niet alles helemaal gevolgt maar ik probeer het toch maar.

Niels@ Volgensmij weet ik precies wat jij bedoelt, de dieren zijn realistisch, biooms, beplanting en ga zo maar door. Maar de echte eethutjes en wc gebouwen blijven een beetje achter, hierdoor zijn ze niet goed te combineren met de rest.
Maar hier heb ik een truckje voor gevonden! Je maakt zelf je Wc gebouwtjes enzo.

Volgensmij is de discussie voor de rest wel opgelost zo, ik zal aanbevelen om verder te gaan met het PB, mochten jullie zin hebben door te gaan met deze discussie.

Het mooiste RR dier, dan vind ik de Okapi!
Dit dier was nodig aan vervaning toe! Ik vind het dier zelf in het wild er mooi (Ook dierentuinen) Maar in de game zelf zag hij er niet zo super uit :S
Nu heeft het een super mooie skin/textuur!

BerichtIk heb niet alles helemaal gevolgt maar ik probeer het toch maar.

Niels@ Volgensmij weet ik precies wat jij bedoelt, de dieren zijn realistisch, biooms, beplanting en ga zo maar door. Maar de echte eethutjes en wc gebouwen blijven een beetje achter, hierdoor zijn ze niet goed te combineren met de rest.
Maar hier heb ik een truckje voor gevonden! Je maakt zelf je Wc gebouwtjes enzo.

Volgensmij is de discussie voor de rest wel opgelost zo, ik zal aanbevelen om verder te gaan met het PB, mochten jullie zin hebben door te gaan met deze discussie.

Dit dier was nodig aan vervaning toe! Ik vind het dier zelf in het wild er mooi (Ook dierentuinen) Maar in de game zelf zag hij er niet zo super uit :S

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 22:02
NielsG
Datum: Vrijdag, 28 Okt 2011, 22:19 | Bericht # 67   
NielsG 
ZTSF Gegevens

Member van het Seizoen
Directeur

@ dinojos, Ja! Dat bedoel ik! Maar weer ontopic...

Bericht@ dinojos, Ja! Dat bedoel ik! Maar weer ontopic...

Toegevoegd op 28 Okt 2011 om 22:19
McCamel
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 13:32 | Bericht # 68   
ZTSF Gegevens

Curator

Quote (dinojos)

Jep, dat is ook een van de mooiere. Hij had inderdaad vooral een nieuwe vorm nodig, maar de skin kon ook beter.
Zelf vind ik dat ook de Bongo aan verbetering toe is.

David ;)

Bericht
Quote (dinojos)

Jep, dat is ook een van de mooiere. Hij had inderdaad vooral een nieuwe vorm nodig, maar de skin kon ook beter.
Zelf vind ik dat ook de Bongo aan verbetering toe is.

David ;)

Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 13:32
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 14:40 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

@ McCamel,
er is al een hele mooie bongo-reskin.
kijk maar in de ZT2 showroom, KZAC daar wordt de reskin gebruikt.

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht@ McCamel,

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 14:40
McCamel
Datum: Zaterdag, 29 Okt 2011, 21:51 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Curator

Quote (Real_thomas)
@ McCamel,

gr.thomas

Nou, als je een Bongo in het echt goed bekijkt kan er aan die remake wel wat veranderd worden. Ik wacht gewoon rustig af tot de remake van AD ^_^

David ;)

Bericht
Quote (Real_thomas)
@ McCamel,

gr.thomas

Nou, als je een Bongo in het echt goed bekijkt kan er aan die remake wel wat veranderd worden. Ik wacht gewoon rustig af tot de remake van AD ^_^

David ;)

Toegevoegd op 29 Okt 2011 om 21:51
Search:

Hosted by uCoz