ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ chickboy, Ja, ik ben het wel met je eens, de dieren zijn ZO realistisch, dat als je ze gebruikt in zootycoon 2. Ze niet echt passen bij de andere objecten/planten/hekken enz. Want het verschil qua realisme is gewoon heel verschillend. Maarja. Toch zijn ze prachtig . En misschien zouden ze na het Marine Mania remake. Misschien ook de objecten/hekken/planten van de 'originele' zootycoon. (Daarmee bedoel ik de dingen die er in zaten toen je het spel kocht, en niet de downloads). Want zo zouden de dieren die door Aurora Desings in een Radical Remake zijn gekomen. Veel beter tot hun recht komen. Want ze doen nu alle dieren. Maar mij lijkt het handig als ze de ANDERE dingen ook gaan doen. Maarja, dit is mijn mening he. . En ik kan niet eens desingen. Dus eigenlijk moet ik niet zeuren. Maar het is maar een idee. Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Tja... Ik ben het gedeeltelijk met jullie eens. Ze zijn inderdaad iets te realistisch voor ZT2. Maar als je dan ook een paar Zeta-Designs downloads en nog wat andere neemt, wordt het hele spel gelijk realistischer. Dus wanneer je dat doet, is er eigenlijk geen probleem. Ik hoor graag jullie mening.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik heb niet alles helemaal gevolgt maar ik probeer het toch maar.
Niels@ Volgensmij weet ik precies wat jij bedoelt, de dieren zijn realistisch, biooms, beplanting en ga zo maar door. Maar de echte eethutjes en wc gebouwen blijven een beetje achter, hierdoor zijn ze niet goed te combineren met de rest. Maar hier heb ik een truckje voor gevonden! Je maakt zelf je Wc gebouwtjes enzo.
Volgensmij is de discussie voor de rest wel opgelost zo, ik zal aanbevelen om verder te gaan met het PB, mochten jullie zin hebben door te gaan met deze discussie.
Het mooiste RR dier, dan vind ik de Okapi! Dit dier was nodig aan vervaning toe! Ik vind het dier zelf in het wild er mooi (Ook dierentuinen) Maar in de game zelf zag hij er niet zo super uit :S Nu heeft het een super mooie skin/textuur!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (dinojos)
Het mooiste RR dier, dan vind ik de Okapi! Dit dier was nodig aan vervaning toe! Ik vind het dier zelf in het wild er mooi (Ook dierentuinen) Maar in de game zelf zag hij er niet zo super uit :S Nu heeft het een super mooie skin/textuur!
Jep, dat is ook een van de mooiere. Hij had inderdaad vooral een nieuwe vorm nodig, maar de skin kon ook beter. Zelf vind ik dat ook de Bongo aan verbetering toe is.