ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
@chickboy
Ik ben het daar volstrekt mee oneens. Je ziet hooguit een bewerkte foto van het dier. Je kunt niet weten hoe het ingame is. Sorry, maar ik ben het niet met je eens.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
Quote (McCamel)
@chickboy
Ik ben het daar volstrekt mee oneens. Je ziet hooguit een bewerkte foto van het dier. Je kunt niet weten hoe het ingame is. Sorry, maar ik ben het niet met je eens.
David
[sarcasm]ach ja, AD zal het ook waarschijnlijk wel zo maken dat de pics totaal niet op de reskins lijken[/sarcasm]
2
Curator
Bedoel je dat nou sarcasrisch of wat. En jij zegt dat je de goblin haai en de rotsspringer het mooist vind, terwijl je een plaatje van een tuimelaar plaatst. Ik wil niet vervelend overkomen, maar ik wacht met oordelen over de MM-Radical Remake tot ik ze goed ingame heb gezien. Jij kunt me overtuigen als je een goede close-up laat zien, die niet zoals de andere foto's is bewerkt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ McCamel, het is al allemaal bekend gemaakt op northern skies dat ie er echt aan zit te komen hoor ook zijn de reskinde water dieren al in een filmpje (ingame) gemaakt als previeuw voor de water reskin daar zie je ook in hoe de gereskinde dieren zullen gaan bewegen, alleen stond er in dat filmpje ookal een gereskinde orka in alleen deze staat niet op AD chickboy heeft volgens mij helemaal gelijk
Added (25 Okt 2011, 23:12) --------------------------------------------- hier een LINKJE naar het filmpje al vind ik de dieren nog niet al te natuurlijk bewegen maar ik denk dat dit dan nog test versies waren (het is toch wel ingame )
2
Curator
Jullie snappen mij niet goed. Stuur mij het filmpje maar waarin de rotsspringer zit en de goblin shark, en ik geloof jullie. Ik wil weten waarom hij ze mooi vind. Ik snap best dat je hem gelijk geeft, want dat heeft hij ook wel. Natuurlijk is het mooi. Maar neem nou de siberische tijger van het Winter pack. Je ziet hem rennen op het plaatje bij AD, maar ik heb hem nog nooit zo zien rennen ingame. Dat is dus met de computer gedaan. Ze kunnen het een zo mooi mogelijk plaatje maken, maar het gaat uiteindelijk om de ingame versie. En natuurlijk wist ik dat er een MM-Radical Remake pack aan komt. Maar ik dacht dat chickboy ze al ingame had gezien, die goblin shark en rotsspringer. Ik oordeel namelijk pas nadat ik iets zeker weet. Snappen jullie mij nu? Je mag het met mij oneens zijn, want iedereen heeft zijn eigen mening. Maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen.
4
Onderdirecteur
@ McCamel, ja ik begrijp je ook wel maar ik heb op northern skies gelezen dat dit een remake gaat worden waarin de dieren zich ook natuurlijker gaan gedragen dus ik hoop ook echt dat dit zo word, bij mij heb ik de siberische tijger wel zien rennen maar niet zoals op het plaatje zo rent alleen de cheeta bij mij
2
Curator
Hehe, we snappen elkaar Maar ik zit dus nu op mijn Nintendo DS, en ik kan het filmpje niet kijken. Als het degene is die ik heb gezien, komen de rotsspringer en de goblin shark er niet in voor. Is dat zo, of zit ik verkeerd?
4
Onderdirecteur
@ McCamel, nee daar heb je gelijk in maar ze zijn ook begonnen met deze dieren en het filmpje is al weer even uit dus die zijn er weer als projecten bij gekomen volgens mij moesten er nog 2 nieuwe reskin dieren gemaakt worden en dan kwam hij uit zoals ik begreep ui NS