mooiste dier Radical Remake (AD)
Drago
Datum: Maandag, 05 Sep 2011, 16:58 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (JanaaX )
Mijn favoriet is toch wel de Okapi, prachtige skin.
Iedereen denkt dan: Joh, je hebt een avatar van een Okapi. Verder vindt ik de Olifant het mooist. Hij is heel realistisch, het lijkt in de bezoekersmode net echt! Drago
Ulana Sea Park - Trade Center
Bericht Quote (JanaaX )
Mijn favoriet is toch wel de Okapi, prachtige skin.
Iedereen denkt dan: Joh, je hebt een avatar van een Okapi. Verder vindt ik de Olifant het mooist. Hij is heel realistisch, het lijkt in de bezoekersmode net echt! DragoBericht getypt door - Drago Toegevoegd op 05 Sep 2011 om 16:58
McCamel
Datum: Dinsdag, 06 Sep 2011, 20:48 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Curator
De Bengaalse Tijger is erg mooi, maar vergeleken met een echte Bengaalse Tijger kan het wel iets beter. Mijn favoriet is toch wel de olifant.
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht De Bengaalse Tijger is erg mooi, maar vergeleken met een echte Bengaalse Tijger kan het wel iets beter. Mijn favoriet is toch wel de olifant. Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 06 Sep 2011 om 20:48
Cyclonefan
Datum: Vrijdag, 16 Sep 2011, 23:33 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
vind de afrikaanse olifant erg mooi. hele verbetering met hoe die was.
Bericht vind de afrikaanse olifant erg mooi. hele verbetering met hoe die was. Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 16 Sep 2011 om 23:33
lisandro
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 12:46 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
je weet of kan een remake van de bruine beer of de gestreepte hyena te vinden? Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben Frans
Bericht je weet of kan een remake van de bruine beer of de gestreepte hyena te vinden? Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben Frans Bericht getypt door - lisandro Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 12:46
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 15:29 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
ik vind de eland van rr2 het mooist want hij heeft een prachtig gewei gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht ik vind de eland van rr2 het mooist want hij heeft een prachtig gewei gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 15:29
Cyclonefan
Datum: Zaterdag, 17 Sep 2011, 19:21 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
je weet of kan een remake van de bruine beer of de gestreepte hyena te vinden? Sorry voor mijn slechte Nederlands, ik ben Frans
die heb ik eerlijk gezegd nog nergens gezien. ps vind je nederlands niet verkeerd hoor.
Bericht Quote
die heb ik eerlijk gezegd nog nergens gezien. ps vind je nederlands niet verkeerd hoor.Bericht getypt door - Cyclonefan Toegevoegd op 17 Sep 2011 om 19:21
ZooM
Datum: Vrijdag, 07 Okt 2011, 18:48 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik vind de olifant, het mooist die is net echt!
Bericht Ik vind de olifant, het mooist die is net echt! Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 07 Okt 2011 om 18:48
NielsG
Datum: Zaterdag, 15 Okt 2011, 09:12 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind de Afrikaanse olifant het echtst. Hij ziet er gewoon zo realistisch uit!!! Niels
Bericht Ik vind de Afrikaanse olifant het echtst. Hij ziet er gewoon zo realistisch uit!!! Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Okt 2011 om 09:12
Kagu
Datum: Dinsdag, 18 Okt 2011, 10:29 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik vind net als Niels de olifant super echt! In de bezoekersmodus lijkt het net een mini olifant in het echt. Kagu
Bericht Ik vind net als Niels de olifant super echt! In de bezoekersmodus lijkt het net een mini olifant in het echt. Kagu Bericht getypt door - Kagu Toegevoegd op 18 Okt 2011 om 10:29
jeffrey
Datum: Zondag, 23 Okt 2011, 13:15 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Ik gebruik de laatst tijd de Eland heel veel ik vind hem echt vet mooi. Ik hoop dat ze de Leeuw ook een keer gaan reskinnen die is er echt aan toe en er zijn amper andere mooie reskins.
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik gebruik de laatst tijd de Eland heel veel ik vind hem echt vet mooi. Ik hoop dat ze de Leeuw ook een keer gaan reskinnen die is er echt aan toe en er zijn amper andere mooie reskins. Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 23 Okt 2011 om 13:15