mooiste dier Radical Remake (AD)
nickjuh21
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 14:28 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wat vind je het mooiste dier van Radical Remake
Bericht Wat vind je het mooiste dier van Radical Remake Bericht getypt door - nickjuh21 Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 14:28
IK
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 14:35 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vind de eland en de chimpansee wel heel mooi. Net echt! Ik download RR misschien binnenkort, als RR3 uit is.
Bericht Ik vind de eland en de chimpansee wel heel mooi. Net echt! Ik download RR misschien binnenkort, als RR3 uit is. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 14:35
catfreako
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 15:59 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
is RR2 dan al uit? en bij mij zijn de eland en de chimpansee niet gereskint
Bericht is RR2 dan al uit? en bij mij zijn de eland en de chimpansee niet gereskint Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 15:59
jarni
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 16:03 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb de plaatjes bekeken(te zwaar voor mijn pc om te downloaden) en ik vind de cheeta toch het beste. hij is gewoon erg gedetaileerd en in ZT2 valt dat wel tegen vind ik.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht ik heb de plaatjes bekeken(te zwaar voor mijn pc om te downloaden) en ik vind de cheeta toch het beste. hij is gewoon erg gedetaileerd en in ZT2 valt dat wel tegen vind ik. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 16:03
thomvonder
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 16:37 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Quote (catfreako )
Ja , hij is uit. Je kan hem downloaden op de AD forums. Ik vind de Afrikaanse olifant de mooiste, de skin en het model zijn echt heel erg realistisch.
Bericht Quote (catfreako )
Ja , hij is uit. Je kan hem downloaden op de AD forums. Ik vind de Afrikaanse olifant de mooiste, de skin en het model zijn echt heel erg realistisch.
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 16:37
robinnijhof
Datum: Woensdag, 27 Apr 2011, 18:04 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind de eland het mooiste maar bij mij is de olifant heel raar ik heb niet de goede skin, hier heb ik alle maal plaatjes op het dier
Bericht ik vind de eland het mooiste maar bij mij is de olifant heel raar ik heb niet de goede skin, hier heb ik alle maal plaatjes op het dier Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 27 Apr 2011 om 18:04
Ocelotte
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 12:17 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind bijna alle dieren prachtig! Maar de manenwolf is echt het mooiste en die bestond niet eens in het echte spel!!!
Bericht Ik vind bijna alle dieren prachtig! Maar de manenwolf is echt het mooiste en die bestond niet eens in het echte spel!!! Bericht getypt door - Ocelotte Toegevoegd op 19 Mei 2011 om 12:17
robje
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 20:49 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
de manenwolf zit er niet in, die zit ergens anders bij want ze hebben het hier over radical remake robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht de manenwolf zit er niet in, die zit ergens anders bij want ze hebben het hier over radical remake robje
Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 19 Mei 2011 om 20:49
Ocelotte
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 22:29 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (robje )
de manenwolf zit er niet in, die zit ergens anders bij want ze hebben het hier over radical remake robje
Uhm hij is wel gemaakt door het zelfde team in zo'n extra download pakket, dus ook radical remake style
Bericht Quote (robje )
Uhm hij is wel gemaakt door het zelfde team in zo'n extra download pakket, dus ook radical remake styleBericht getypt door - Ocelotte Toegevoegd op 19 Mei 2011 om 22:29
ade2234
Datum: Zondag, 22 Mei 2011, 13:11 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
I love the new hippo and moose - I know some have had problems with the elephants and chimps - but for me they look and work great...
Bericht I love the new hippo and moose - I know some have had problems with the elephants and chimps - but for me they look and work great... Bericht getypt door - ade2234 Toegevoegd op 22 Mei 2011 om 13:11