ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Er is wel een hele mooie leeuw. Hij staat op Northern Skies, genaamd: Barbary Lion. Het enige nadeel is dat hij uitgestorven was, maar daarna met verschillende leeuwen weer is ´gebouwd´. Ik vind dat onrealistisch. Het is dan eigenlijk geen echte Barbary Lion meer, maar een mengelmoes die Barbary Lion heet. Snap je?
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (NielsGuchelaar)
maar die olifant is gewoon prachtig!
Ja, dat vind iedereen, het is een feit dat Aurora Designs realistische dieren kan maken. Ik wou dat ik dat kon... Eigenlijk vind ik alle dieren van Radical Remake wel mooi.
2
Curator
Quote (Scrat)
David, wel nu weer even ontopic hé? Ik vind zelf de olifant wel heel mooi. Zijn oren werken nu ook en de ZT2 niet.
Ehmm... Dat is ontopic, ik reageerde op een reactie. En je hoeft het mij niet te vertellen hoor. Ik ken de regels goed, en ben een trouw lid van deze site. Ik wil altijd al graag een moderator worden op deze site. Maar aangezien dat niet nodig is, moet ik ermee zien te leven
Quote (Scrat)
Ja, dat vind iedereen, het is een feit dat Aurora Designs realistische dieren kan maken. Ik wou dat ik dat kon... Eigenlijk vind ik alle dieren van Radical Remake wel mooi.
Daar ben ik het niet mee eens. Heb je ooit wel eens goed naar de cheetah gekeken. Het is best een mooie skin, maar de verhouding is niet zo goed. De kop is veel te klein. Over het algemeen hebben cheetah's een kleine kop, maar deze is iets te klein.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik vindt de rotsspringer toch echt wel een van de mooisten. en de goblin haai vindt ik nog steeds niet geweldig, maar wel een stuk beter (ik vindt de goblin haai zelf gewoon een lelijk beest xD)
2
Curator
Quote (chickboy)
ik vindt de rotsspringer toch echt wel een van de mooisten. en de goblin haai vindt ik nog steeds niet geweldig, maar wel een stuk beter (ik vindt de goblin haai zelf gewoon een lelijk beest xD)
Oke, dit is voor het eerst dat ik hoor dat AD deze dieren heeft. Volgens mij vergis je je, of ik heb iets heel groots gemist
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
eh... weet jij nog niet van de MM dieren af? kijk dan maar eens op de AD site bij RR dieren -> Marine Mania, zul je 8 nieuwe dieren vinden, wat beteknt dat er nog 2 dieren bij moeten en dan is RR 3 uit..
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
RR3? dat is snel heb RR2 nog niet zo lang maar wel leuk, dacht dat ik best lang moest wachten ik vind alle dieren van AD mooi, alleen die olifant ziet er niet uit bij mij