ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb Zoo Tycoon 2 'de ultieme collectie', en daar zit een boekje bij waarop de achterkant een aantal sneltoetsen staat. Dat vind ik altijd heel handig. Ik zal er wel eens een keer wat laten zien. Ik weet niet of elke Zoo Tycoon 2 versie dat heeft. Als dat zo is mag je dat wel even zeggen, anders loop ik voor niks te typen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Haha, als ik zie hoeveel tijd jij doorbrengt op deze site, kun jij, aangezien mijn tijdgebrek, het beter doen. Ik zit veel met school, vrienden, voetbal etc. Ik hoop dat je het wilt doen, want bij die 100 berichten die jij in ongeveer een week tijd behaalt, kan er nog wel eentje bij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel, 100 berichten per week? Maar je hebt wel gelijk dat ik veel op deze site zit. Maar ik ben natuurlijk wel nog maar 12. Dus ik kan niet, net zoals jullie, om 12 uur s'nachts nog online zijn. Maar wat hoop je nou dat ik ga doen???
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dat is niet raar hoor Zaur. Ik heb ook dat als je onderwater klikt en niet sneller gaat. Je moet klikken en op het pijltje naar boven drukken, dan ga je snel.