Algemeen Truc-forum
NielsG
Datum: Dinsdag, 08 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Ok, ik moest het even snel maken, zal het doen!
Bericht @ McCamel , Ok, ik moest het even snel maken, zal het doen! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 08 Nov 2011 om 21:09
IK
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 16:41 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Deze werkte ooit eens bij mij: Plaats op land wat voederbakken, en maak er een bassin van. Nu staan de bakken onder water! Vernon
Bericht Deze werkte ooit eens bij mij: Plaats op land wat voederbakken, en maak er een bassin van. Nu staan de bakken onder water! Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 16:41
Aurlord
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 16:45 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik probeerde het maar toen kreeg je die melding: Als je dit doet gaan blabla dingen weg. Het kan natuurlijk wel eens gelukt zijn IK. Aurlord
Bericht Ik probeerde het maar toen kreeg je die melding: Als je dit doet gaan blabla dingen weg. Het kan natuurlijk wel eens gelukt zijn IK. Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 16:45
IK
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 16:55 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Volgensmij was het bij mij een glitch, dus het zal niet vaak voorkomen. Vernon
Bericht Volgensmij was het bij mij een glitch, dus het zal niet vaak voorkomen. Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 16:55
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:08 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nee, ik probeerde het ook, het was dus gewoon geluk van jou IK!
Bericht Nee, ik probeerde het ook, het was dus gewoon geluk van jou IK! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:08
IK
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:11 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Tja, bugs en glitches zie je overal. Vernon
Bericht Tja, bugs en glitches zie je overal. Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:11
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:12 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ IK , Ja, dat is waar. Maar ik keek net weer even op die sneltoesten op de achterkant van het boekje dat je erbij koopt, en daar staat best wel veel op. Moet je ook eens kijken!
Bericht @ IK , Ja, dat is waar. Maar ik keek net weer even op die sneltoesten op de achterkant van het boekje dat je erbij koopt, en daar staat best wel veel op. Moet je ook eens kijken!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:12
IK
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:17 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb helaas dat boekje niet meer, wel die van UD. Ik ga hem even halen, en dan post ik er wat. Vernon _ F5- Spel opslaan p- Onderbreken/hervatten
Bericht veranderd door: IK - Woensdag, 09 Nov 2011, 17:21
Bericht Ik heb helaas dat boekje niet meer, wel die van UD. Ik ga hem even halen, en dan post ik er wat. Vernon _ F5- Spel opslaan p- Onderbreken/hervatten Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 17:17
krieke668
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 18:55 | Bericht # 59
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
ik heb het wel... p=pauze esc=venster sluiten/object wissen uit cursor contrl.+Z= laatste actie ongedaan maken delete=wissen F5=save F6=spel laden Contrl. +p= foto album // +F=Financien zoo weergeven //+G=Scenariodoelen weergeven //+C=venster constructie //+M=dieren venster //+T=venster terrein //+H=venster personeel TAB= plattegrond G=bezoekersmodus C= fotomodus Contrl. +pijl RECHTS=met de klok raaien //+// LINKS=tegen de klok draaien '+'= inzoomen '-'=uitzoomen Pijl OMHOOG=vooruit // OMLAAG=Achteruit //RECHTS= naar rechts //LINKS= naar links '.'=geselecteerd object met de klok meedraaien ','= geselecteerd object tegen de klok indraaien
Bericht ik heb het wel... p=pauze esc=venster sluiten/object wissen uit cursor contrl.+Z= laatste actie ongedaan maken delete=wissen F5=save F6=spel laden Contrl. +p= foto album // +F=Financien zoo weergeven //+G=Scenariodoelen weergeven //+C=venster constructie //+M=dieren venster //+T=venster terrein //+H=venster personeel TAB= plattegrond G=bezoekersmodus C= fotomodus Contrl. +pijl RECHTS=met de klok raaien //+// LINKS=tegen de klok draaien '+'= inzoomen '-'=uitzoomen Pijl OMHOOG=vooruit // OMLAAG=Achteruit //RECHTS= naar rechts //LINKS= naar links '.'=geselecteerd object met de klok meedraaien ','= geselecteerd object tegen de klok indraaien Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 18:55
NielsG
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 19:13 | Bericht # 60
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ja, ik wou dit ook gaan posten, maar jij deed het al!
Bericht Ja, ik wou dit ook gaan posten, maar jij deed het al! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 19:13