ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ ZooM, ik heb dat van die instellingen eens nagegaan... ik gaervanuit dat je bij aangepast bedoeld... maar daar staat niets van de achtergrond tussen hoor... altans bij mij toch niet
@ ZooM, ik had het ook en kan je verzekeren dat het niet aan de instellingen bij het spel licht licht aan de hoeveelheid downloads te weinig werk geheugen voor het spel je moet gewoon een aantal downloads verwijderen dan is het als het goed is over tenminste bij mij heeft het geholpen. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 22 Nov 2011, 19:52
@ Aurlord, Het ligt wél aan de downloads. Niet zozeer de downloads zelf. Maar het aantal!
Je computer heeft een max aantal geheugen. Zodra deze vol is zal hij andere dingen weg laten met laden, omdat er niet meer geladen KAN worden. Het eerste wat hij dan zal weglaten is dus de "world" bestanden. En dat is dus precies wat jij nu mist...
Om het op te lossen moet je dus gewoon een x aantal downloads verwijderen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ raymondhoek, komt ie dan terug? Maar toen ik nog geen downloads had gebeurde het ook. Er stond wel ooit is van ZT2 heeft het max aantal geheugen. Want ik heb wel veel op een sloom laptopje staan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord, Nou, maar als het al zonder downloads gebeurde, licht het denk ik aan jouw computer. Je computer heeft niet het aantal geheugen wat zt2 nodig heeft. En dan gaat het weer verder op het verhaal van Raymond.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Aurlord, Ik ken het misschien, het ligt zeker niet aan downloads. Je kan het gewoon instellingen. Maar kan je er geen foto van sturen? Dan weten we zeker wat je bedoeld.
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 14:55 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Aurlord, volgens mij is dat gewoon een instelling. Misschien wat zeikerig; kan je ook een foto vanaf de grond op die rand buiten je zoo geven? Zeg maar dat stukje achter de zoowall als je de zoo uitloopt.