ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik heb iets heel vervelends, en het ligt niet aan downloads. Alles buiten de dierentuin en paden waar normaal een parkeerplaats is. Is het bij mij zwart en zie je verder niks daar. En in de lucht zie je geen wolken ofzo en lucht. Alleen 1 kleur, blauw. De hele tijd blauw, geen kleurverandering. Ook die hack van Sophie (mooiere lucht) werkt niet.
0
Onderdirecteur
Quote (NielsGuchelaar)
Dit heeft denk ik echt te maken met een download.
Serieus niet, ik heb heel die map verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Weer zo, en ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar mijn beeld is ook heel klein.
het is het laatste pack, bevat een nieuwe omgeving... misschien helpt het je kan de 2 andere bijhorende dingen verwijderen als je hebt gedownload (zijn 3 aparte bestanden)
maar ik weet niet of het iets aan de lucht doet...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ Aurlord, dat kan je veranderen bij de instellingen van je spel. Het ligt niet aan een download. En je hoeft er ook niks speciaals voor te downloaden....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ik denk niet het teveel aan downloads een probleem is... het vertraagd je pc omdat je ram hoger en hoger gaat, in het ergste geval start zt2 niet meer op maar ik denk niet dat het teveel aan downloads een achtergrond doet verdwijnen.
0
Onderdirecteur
Ik had al gezegd dat het niet aan downloads lag. Ik heb hem heel vaak opnieuw geïnstalleerd en het lukt niet. Nu ga ik ff die download van krieke668 proberen.