Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 19:59 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik weet wat het probleem is, je de pixels op normaal zetten zoals ze stonden en dan is het opgelost dat werkte bij mij ook als je teminste de pixels ooit veranderd hebt en als het dat niet is dan ligt het aan andere instellingen en het ligt zeker aan de instellingen en niet aan de downloads en is de omgeving wazig als je rondloopt in je zoo dat niet alles ziet in je zoo en dan weet ik het echt zeker dat het aan de instellingen ligt.
Nog even over je "wolkenprobleem", dit komt 100% zeker door je INSTELLINGEN, hoogstwaarschijnlijk de "Omgevingsdetail" optie. Druk maar in je ZT2 hoofdmenu op "Opties", klik op "Geavenceerde weergave" of "Meer opties weergeven" (weet niet precies hoe die knop heet) en dan zie je een aantal balkjes. Eén of meerdere van die balkjes staan waarschijnlijk op LAAG, zet ze op Gemiddeld of Hoog. Je kan ook je muis op de opties houden, dan staat er wat extra informatie over. Maar dat de omgevingsgebouwen (bijv. flats) niet zichtbaar zijn en ook de wolken komt dus absoluut door de opties. Waarschijnlijk zie je in de Bezoekersmodus ook geen grasdetail doordat je balkjes op LAAG staan, maar het zou ook kunnen dat je net die optie wél heb aanstaan...
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dit heb ik ook een keer gehad toen heb ik het spel verwijderd en weer op nieuw geinstaleert ik weet niet of je dat hebt gadaan maar bij mij werkte het Merwin(nen)