@ NielsGuchelaar, maar er zijn ook lelijke downloads die nergens op lijken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, & @ Aurlord, dat is waar! maar ik snap niks van downloads maken ook al wil ik het wel graag kunnen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, nou ik vind het niet verschillen er zijn denk ik kinderen van 9 jaar zelfs die downloads maken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 13 Dec 2011, 20:44 | Bericht # 247
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik zag zo jullie discussie en het is helemaal niet erg als je geen downloads kan maken xD Ik heb het ook meerdere malen geprobeerd maar je moet het gewoon overlaten aan mensen die het kunnen ik ben er gewoon niet handig in.
Er zijn slechts een paar mensen die op hun 9e kunnen desinge...
Datum: Dinsdag, 13 Dec 2011, 20:48 | Bericht # 248
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ wollykonijn, ik snap er ook niet zoveel van, ik heb blender en nifsfope wel, en kan er wel wat in proberen te maken(gebruik tuturals van YT) maar ik heb overal zo van kleine probleempjes met blender,... op de één of andere manier kan ik niet deftig rondraaien en heb geen flauw idee hoe je nieuwe voorwerpen toevoegt, want voor de nieuwste versie van blender staan daar nergens tuturals over...
@ krieke668, volgens mij kan je de vorm ook met Googleschetsup of zo maken weet het niet zeker maar ik dacht het van ztw gehaald te hebben op een topic of zo! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam