Algemeen ZT2-dicussie topic
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:34 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Het viel bij ZT1 goed in de smaak dus laten we het hier ook eens starten. Voer hier discussie's en het mag alleen maar over ZT2 gaan. Zullen we eens beginnen met het gedrag van de dieren? Aurlord
Bericht Het viel bij ZT1 goed in de smaak dus laten we het hier ook eens starten. Voer hier discussie's en het mag alleen maar over ZT2 gaan. Zullen we eens beginnen met het gedrag van de dieren? Aurlord Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:34
krieke668
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:41 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
ik vind het gedrag van de meeste dieren wel redelijk gepast(het is en blijft een spel) maar ik vind wel dat de dieren 'gevaarlijker' mogen zijn wanneer ze ontsnappen... en dan bedoel ik vooral roofdieren
Bericht ik vind het gedrag van de meeste dieren wel redelijk gepast(het is en blijft een spel) maar ik vind wel dat de dieren 'gevaarlijker' mogen zijn wanneer ze ontsnappen... en dan bedoel ik vooral roofdieren Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:41
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:45 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ krieke668 , ja. Meestal als mensen te dicht bij komen doen ze niks. In real echt wel. Aurlord
Bericht @ krieke668 , ja. Meestal als mensen te dicht bij komen doen ze niks. In real echt wel. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:45
catfreako
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:48 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Tuurlijk mogen ze agressiever zijn. OK, het is een game voor 3 jaar en ouder. Maar ze mogen meer doen dan alleen de bezoekers heen en weer schudden
Bericht Tuurlijk mogen ze agressiever zijn. OK, het is een game voor 3 jaar en ouder. Maar ze mogen meer doen dan alleen de bezoekers heen en weer schudden Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:48
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:49 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ catfreako , inderdaad. Want dan is het veel realistischer. En die leeftijd mag ook wel iets omhoog, kinderen van 3 jaar snappen er geen zak van hoor. Aurlord
Bericht @ catfreako , inderdaad. Want dan is het veel realistischer. En die leeftijd mag ook wel iets omhoog, kinderen van 3 jaar snappen er geen zak van hoor. AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:49
McCamel
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:51 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ja, maar het gaat om de beelden en niet om de inhoud. Snap je!
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ja, maar het gaat om de beelden en niet om de inhoud. Snap je! Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:51
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:53 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ McCamel , ja dat is waar. Maar vind je het goed dat kinderen mensen opgegeten zien worden? Aurlord
Bericht @ McCamel , ja dat is waar. Maar vind je het goed dat kinderen mensen opgegeten zien worden? AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:53
McCamel
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:56 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ja, xD. Maar ik vind ZT2 sowieso al een stuk betere graphics. Dat valt gelijk op als je in het spel komt als je vergelijkt met ZT1
Bericht Ja, xD. Maar ik vind ZT2 sowieso al een stuk betere graphics. Dat valt gelijk op als je in het spel komt als je vergelijkt met ZT1 Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 17:56
Aurlord
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 18:00 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ McCamel , ja want in ZT1 lopen de dieren in vierkanten. Aurlord PS. SUPER-lid geworden!
Bericht @ McCamel , ja want in ZT1 lopen de dieren in vierkanten. Aurlord PS. SUPER-lid geworden!Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 18:00
McCamel
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 18:05 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (Aurlord )
@ McCamel, ja want in ZT1 lopen de dieren in vierkanten. Aurlord PS. SUPER-lid geworden!
Klopt. PS. Dat maakt mij niks uit, want ik kijk niet naar rangen. Iedereen doet zijn best, en is voor mij gelijk. Alleen de echte spammers mogen gelijk wegwezen hier.
Bericht Quote (Aurlord )
@ McCamel, ja want in ZT1 lopen de dieren in vierkanten. Aurlord PS. SUPER-lid geworden!
Klopt. PS. Dat maakt mij niks uit, want ik kijk niet naar rangen. Iedereen doet zijn best, en is voor mij gelijk. Alleen de echte spammers mogen gelijk wegwezen hier.Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 29 Nov 2011 om 18:05