Omdat ik bang was dat dieren hun poten door het gaas en door de tralies konden steken
dat lijkt mij knap in zt2, ik gebruikten nooit de hekken die vond ik er zo nep uit zien sowieso ziet alles er in zt2 nep uit zelfs de dieren! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 04 Jan 2012, 17:53 | Bericht # 312
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ wollykonijn, Toen speelde ik nog maar een paar weken. En dat het nep is, daar heb je gelijk in. Bijvoorbeeld de Leeuw. Sinds wanneer zijn die poten zo hoekig? En die Netgiraf is/was ook wel nep.
@ catfreako, ja inderdaad, de okapi gewoon te klein en een raar gezicht! of de tijger gewoon te breed! toen ik trouwens zt2 voor het eerste speelden, bouwden ik eigenlijk gewoon rijtjes met verblijven die niet eens realistisch waren niet dat ze nu perfect zijn! maar de dieren hebben ook geen goede print je ziet bijvoorbeeld bruin bij de sabel antilopen terwijl ze niet zo,n realistische print hebben bij voorbeeld de sabeloryx daar is een hartstikke mooie reskin voor dat ze dat toen nog niet konden bedenken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 04 Jan 2012, 18:47
@ IK, ja dat zeker! ff een ding, soms open ik een zoo om te kijken hoe veel dieren ik in mijn spel heb dan heb ik bijna alle dieren in de zoo rond los lopen dat ze elkaar kunnen doden en moet je raden hoe veel prijzen ik dan krijg 4 3 prijzen van het natuur behoud en dat ik de dieren goed onderhoud? dat vind ik gewoon te gek!
Quote (IK)
(figuurlijke) puin.
ja dat zeker! nu bouw ik gewoon realistisch nu is het absoluut niet zo,n puin. als je het niet gelooft moet je mijn zoo op zoeken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Real_thomas, oke! is goed! het valt mij op als je gedownloade dieren bij bezoekers zet dat die eigenlijk niks doen maar bij dieren uit zt2 zelf wel! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam