Datum: Woensdag, 21 Dec 2011, 09:38 | Bericht # 292
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
is het jullie ooit al opgevalle dat dieren die minder dan 840 kosten, meer waard zijn als ze op gegeten zijn, dan bedoel ik dat dat karkas meer waard is als je het verkoopt dan het dier zelf kost om te adopteren... dus als je geld nodig hebt en je hebt leeuwen of andere roofdieren is dat de oplossing...
Datum: Woensdag, 21 Dec 2011, 13:51 | Bericht # 294
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ja ik ook, ik speelde dat altijd voor de prijsen, maar met die hack is dat allemaal niet meer nodig.... het zelfde geld mat de glavoliere van ZD je koopt het voor niets, maar verkoopt het voor meer dan 20 000 toch tegek als je geld nodig hebt....
@ krieke668, ja da,s waar! er zijn zo heel veel rare dingen op te noemen over zt2! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 28 Dec 2011, 16:42 | Bericht # 298
depep123
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Kan iemand mij misschien helpen, ik heb een probleem met mijn fav. dier: de grijze wolf, ik kan hem op een of andere manier niet plaatsen. Enig idee waarom?
@ depep123, inderdaad, heb je de download niet goed geïnstalleerd? of heb je aves part 2 alleen gedownload want daar moet je een voor hebben! had gisteren een heel groot probleem daar meer ik kon echt niks meer plaatsen in mijn zoo tot dat ik part1 geïnstalleerd had! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam