Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 10:02 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Een nieuwe discussie, wat vinden jullie ervan dat je alle uitbreidingen nog moet kopen?
Ik vind het niet zo heel erg, Microsoft wil zelf natuurlijk ook weer verdienen. Alleen vind ik het raar dat je eerst de Directeurscollectie kon kopen. Toen pas de Ultieme, ik had ze dan allemaal los gedaan.
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 15:11 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
uhm... lijkt mij toch best wel logisch? die collecties zijn voor mensen die nog niks van zt2 hebben en dan met meer kunnen beginnen dan als je alleen zt2 kopen... en met Directeurscollectie waren MM en UD nog niet uit, dus zaten die vrij logisch ook niet in...
@ Aurlord, nee joh, eerst zt2 zelf want anders kunnen ze het niet verzinnen de directeurs collectie....... toen bedreigde diersoorten en Afrikaanse avontuur en toen zookeeper collectie Enzo........ Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 20:42 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
toen ik zt2 kocht, was er nog geen sprake van mm en ud en bd en aa waren nog niet eens uit,... dat was een beetje de prehistorie van zt2, er waren geen downloads, niets,... ook al denk ik wel dat het hun bedoeling was, om alles een voor een uit te brengen, dat verdient beter,...
en nu het moderne zt2 met uitbreidingen en 1...(nullen zelf in te vullen)... downloads