ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
De Chat staat vaak vol met van die Berichten van:
Ik heb mijn topic geüpdate, Kijk snel: *Link*
Dus hierdoor dit topic, want in de Chat hoort eigenlijk gepraat te worden, niet allemaal van die berichten. Dus wanneer jij je Showtopic hebt geüpdate, of ergens een belangrijk bericht hebt geplaatst enz. Plaats dat dan hier!
----------------------------
Ik heb in het Aangeboden Topic veel dieren neergezet!
Oke, dit is wel handig maar vaak word er 3uur niks gepost in de chatbox dus dan is het eigenlijk ook wel fijn dat je dan ook iets in de chatbox post! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
A waarom heb je daar een probleem mee als je erzelf zulke dingen inzet?? B als er iemand een update post ofzo, komt dat bericht altijd bovenaan te staan, vele zetten er ook update: [bekijk nu... "DATUM"] bij.
ik vind die links ook wel voor een deel storen, maar om een "nieuws topic" hiervoor te maken vind ik wel een beetje absurd, dan moet je gewoon zeggen dat er geen links in mogen komen...
wat ik meer storen vind is het zetten van berichten zoals: ["user" je hebt een pb]en dan een uurtje later staat ["user" wil je naar mijn pb zien]...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar, ik vind het een goed idee om het niet meer in de chat te laten zetten, maar dit is denk ik niet de juiste plaats, er wordt hier niet veel gekeken...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Sorry voor dat laatste bericht in de chatbox van mij maar ik wist nog niet dat dit topic bestond maar hier is de link van mijn zojuist geupdate zoo http://superzt.ucoz.com/forum/16-2497-18#76218