ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Real_thomas, ik wil advies over beplanting, ik ben niet heel ervaren maar ook niet onervaren, en speel sinds mijn 6de ZT2 Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Oke..
Je moet een ruim effect krijgen.. Dit doe je zo:
Maak een ruime afstand tussen het pad en het volgende: Plaats een grondbedekkende plant of boom.. De lijsterbes van ZD en de hoge grassen van JH zijn daar goed voor. Daar achter plaats je een niet zo grote boom. Daarachter een eiksoort, bijv. Die in Zootycoon 2. En dan nog een paar hoge bomen.
Het lijkt dan of er nog veel beplanting achter staat.
Daarna moet je een paar heuvels maken. Daarop plaats je heel veel planten.. Een paar stenen en eventueel een boomstam. Je plaats een of twee bomen en als je dat wilt een hekje naast het pad en een bankje.
Dit is voor iedereen mogelijk. Wil je een voorbeeld? Bekijk mijn zoo.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Datum: Donderdag, 22 Maa 2012, 19:01 | Bericht # 5
Curator
Oke... Maar wat zei ik nou xD
De achergrond hiervan is een voorbeeld.
Gr.Thomas
Added (22 Maa 2012, 18:01) --------------------------------------------- De tutorial voor JWWW is klaar! daarin is ook duidelijk de beplanting te zien!
Het is een doorloop verblijf voor kleine apen/maki's
Stappen:
1) maak een binnenverblijf, dat kan zijn met een leuk dak of gewoon plat. 2) maak er een mooi hok aan vast. je maakt een ingang voor de dieren zodat ze naar buiten kunnen en een kijkraampje voor de bezoekers. 3) maak een dubbel hek van 2 hokjes voor een bezoekers ingang, doe dit met voilere omheining. en plaats de verzorgers deurtjes daarin. (het hok moet met voilere omheining) 4) maak een pad door het verblijf heen en zet op een of twee puntjes een bankje. 5) maak de beplanting om het verblijf heen, zie vorige tip 6) richt het binnenverblijf in met touwen. 7) richt het buitenverblijf in met een huisje voor de apen, touwen en beplanting. 8) Zet het voedsel neer en plaats de dieren, je bent klaar.
Mijn voorbeeld:
Je kan natuurlijk ook een andere SP gebruiken, en sophie's voilere pack. Als je een download niet weet? PB me...
Ik haat die zeppelins. Nu is de tutorial lijst vrij... wie wil er een?
Gr.Thomas
Ps. Sorry JWWW dat ik vergeten ben om een voilere te maken.
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht veranderd door: Real_thomas - Dinsdag, 20 Maa 2012, 20:57
@ Real_thomas, Haha maakt niet uit! Ik heb niet zo veel apentouwen hoe kom je daar aan? en uuh Hoe krijg je dat gras op de grond?? Het zijn misschien een beetje lompe vragen maarja XD
Mooie tut! Goed je best op gedaan Thomas Ik zou wel een olifanten verblijf willen zien, ik kan dat namelijk nooit erg realistisch bouwen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 22 Maa 2012, 19:17 | Bericht # 8
Curator
Over de downloads, De touwen kan j vinden op NS in de pack selection daar staat "primate scenery pack" bij. Daar zitten ze in. En de grassenin het "JimmyHoopz christmas pack"
En bedankt Debby! Ik zal het op de lijst zetten. Er kunnen twee mensen op de lijst.
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~