ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoi ik heb een probleempje als ik een zoo maak krijg ik telkens( ook al is het nog zo ruim opgesteld ) : ( dierennaam ) kan niet bij ( voorwerp ) mogelijk is een ander object te dichtbij!
En dit houdt maar niet op wie heeft een oplossing???
Groetjes rymafra WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ok ik zal kijken bedankt voor je snelle reactie in ieder geval
Added (12 Sep 2012, 18:52) --------------------------------------------- trouwens ik krijg dan bericht dat gnoe 5 bijv. er niet bij kan terwijl hij er, of voor staat of eruit eet/drinkt!
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Probleem 1 Dit is iets dat vanaf ZT2 UD is. Je moet ten alle tijde minimaal 1 blokje eromheen vrij houden. Dus even simpel uitgelegd: Blauw = Eten/Drinken Rood = Niets plaatsen, hooguit planten(geen bomen en rotsen enzo dus, ook geen water of hekken!) Lichtgroen = alles mag geplaatst worden, hekken het liefste wel aan de buitenkant. Donkergroen = er kan geplaatst worden maar liever alleen kleine dingen, te grote bomen en dergelijke geven alsnog problemen.
Mocht je de no-grid hack hebben: Das vette pech voor jou! Want doordat elke boom ineens door elkaar heen kan raakt ZT2 een beetje de wegkwijt, waardoor je sommige bomen wel 3 hokjes er vanaf moet zetten voordat dit zeuren stopt. Dus tja, zelf de voor en nadelen tegen elkaar opwegen.
Probleem 2 Logo's maak je zelf met teken/photoshop programma's. Er zijn hele goede en simpele gratis te downloaden. Zoals --> Paint.NET <--
Hier maak ik al mijn avatars, logo's, foto montages, etc. mee. Het is heel anders dan de gebruikelijke 'paint' die bij windows zelf zit. Er zijn ook tal van extra effecten te downloaden, waardoor het zelfs de zelfde mogelijkheden krijgt als adobe photoshop.