Datum: Donderdag, 27 Nov 2008, 10:21 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mijn panda's die leuk doen en met een kleintje op haar rug!! Dino's die spelen!! Dino's die eten! Een man zonder kop!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier heb ik er weer een paar, grappige scenes van zootycoon 2. Vind het wel leuk om die te ontdekken.
Had de gasthack in mijn spel zitten en er waren op een gegeven moment bijna 400 bezoekers en maar zeuren dat de dierentuin vies was, lag 1 propje papier, lachen en maar zeggen, we kunnen niet zitten, genoeg van die parasoldingen, lol!! Dan een onderhoudsmedewerker die heerlijk zit, lol!! En volgens zootycoon een mysterieus voorwerp, een kangeroe!! Lol en mensen die door het gras heen lopen!! Veel plezier en doegie, tot volgende keer, heb er nog meer gevonden hoor.
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier had er weer een en nu wordt bij bericht verwijderd. Stomme pc, sorry maar moest even kwijt. Ik had er weer eentje, een bezoeker met hele rare schoenen. Ook als ze een t-shirt kopen trekken ze die meteen aan en dat is wel grappig!! Groetjes en tot laters, zal van de week weer iets plaatsen. Veel plezier ermee doegie, ciao, groetjes van Laraatje, en ja weer een kerstsmiley, ben egt in de sfeer. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik heb hier weer een lief plaatje namelijk van een beer uit een campagne. Lieve beer. Fijne oud en nieuw en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mensen zonder hoofd, heb ik ook heel erg vaak. Maar ook vaak vliegende hooofden. En mensen die half zitten op een bank. Maar de fouten die bij mij het meeste voorkomen zijn de trainers die staan bijna nooit echt op de plankt. In de lucht of onderwater komt bij mij vaker voor.
Voormalig Crewlid
Directeur
Verzorger met rode hoed en had later ook een rood gezicht, net alsof hij heel hard moest werken, puh!! Groetjes van Laraatje!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, Heb er weer een paar: namelijk een geestverschijning in de vorm van een aardvarken: En een verzorger zonder lichaam, alleen zijn hoofd: Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!