Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 00:54 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey,
Wat een grappige plaatjes zeg Zelf heb ik nog nooit echt zulke dingen gehad, de enige bug die mij is opgevallen is dat mijn trainers af en toe in de lucht zweven Owja en soms vliegen bepaalde dolfijnen en walvissen opeens naar een ander verblijf
Zal ns kijken of ik een screen kan maken als het weer gebeurd
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Ik had laatst iets heel nieuws en behoorlijk vreemds in mijn spel. Ik had net de grote voliére gedownload van sophie, en wou die uit proberen. Ik had 2 prachtige moerasverblijven erin gemaakt. 1 voor flamingo's, en 1 voor bevers.
Met het verblijf van de flamingo's was er niks mis. De bevers echter, leken te transporteren. Als ze naar een bepaald gedeelte van de voliére gingen, verdwijnden ze uit beeld. Ze verdwijnden zelfs van die plaats af. Helemaal aan de andere kant van de dierentuin, waar ik een verblijf voor zebra's had, kwamen ze telkens weer tevoorschijn. Ik moest alsmaar die bevers terug zetten in hun eigen verblijf. Ik verwijderde de voliére. En toen werkte alles weer normaal.
Datum: Donderdag, 04 Jun 2009, 12:33 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
"Beam me up scottie"
Bij mij worden dieren nog wel eens wit, en dan ook echt helemaal. Je ziet nog net wat voor dier het is maar daar houdt het dan ook mee op :S Als je hem dan verzorgd word hij weer normaal.
ik had vandaag een een nieuwe waarneming die ik nog nooi eerder heb gehad.Er werd een dodo geboren en het bleek een superdodo te zijn ! Terwijl de ouders gewone dodo's waren en ik niet eens een onderzoekslab in mijn dierentuin had staan.
om er nog op terug te komen, als je een 4e generatie van een dier met variant skins hebt krijgen de baby's een dier met een variant. ik heb dit een keer met de snel voortplantende zebra's gehad.
verder, je transporterende bevers zijn vrij normaal vergeleken met wat ik heb :O, een baby olifant wordt 2 verblijven verderop geboren, ontsnapt en loopt de zoo uit.. en dan ben je die baby voor eeuwig kwijt...
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Teleporteren is een grappig iets ! Je loopt in bezoekersmodus, en gaat over naar de kaartmodus. En dan selecteer je een plaats, dan ben je geteleporteerd !