ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik was gisteren ZT2 aan het spelen en toen liepen er opeens 6 bezoekers in het cheeta-verblijf =S Ik had alles goed afgesloten, vind het nog steeds raar...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo iedereen, ik had vandaag in mijn pauwenverblijf een mannetje dat in een boom vliegt en dan hevig begon te krijsen. Hierdoor liepen de gasten die naar het verblijf zitten te kijken (zeker 25 tal) krijsend rond met de vermelding : "help pauw x zit achter me aan" ! Men gasten komen dan steeds over in of tussendoor vast te zitten. Is hier iets aan te doen om deze chaos toestanden te vermijden ?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ gdeblese Ik had net hetzelfde probleem! Een mannetjespauw vloog in een boom (een esdoorn, geloof ik) en niet veel later waren alle gasten die in de buurt van het verblijf liepen aan het schreeuwen! De pauw was er bij mij telkens in geslaagd te ontsnappen, alleen snap ik niet hoe want de boom stond redelijk ver van de omheining. Ik heb dit ook soms bij andere dieren, dat wanneer ze dicht bij de omheining staan, ze uithalen naar bezoekers. Deze beginnen dan op hun beurt weer lekker histerisch rond te rennen.
Onlangs had ik, in een park met een Jeeprondleiding, dat er steeds dieren ontsnapten. Ik denk dat ze door de openstaande poort voor de Jeeps naar buiten glippen, maar ik ben niet zerker of dat wel mogelijk is.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik had gisteren best iets lolligs:
Ik had een verblijf gebouwd voor een groep mantelbavianen, en mijn mannetje had gepaard met een vrouwtje. Dat kindje was dus een mannetje en toen dat kindje groot was ging die paren met zijn moeder >.< Dus inteelt is blijkbaar mogelijk in ZT2.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
@Joppie , waar jij het over hebt heb ik ook wel eens , alleen wel met een minder goed afloop! Toen ik nog een klein Zootycoonertje was, had ik ooit in m'n zoo rode kangeroo's, die goed zijn in inteelt! Heel goed zelfs! Ik maak af en toe bij grote groepen dieren een zelf gemaakte stamboom! Maar door de inteelt raakte ik hopeloos in de war! En niet alleen ik, maar ook de computer ! Een paar dagen was de computer dus kapot, maar later kon ik gewoon weer spelen! Dus even een tip: "Laat niet alle dieren fokken, want dan heb je al snel kans op inteelt!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mijn tankmuren werken soms niet helemaal goed. Als er water in zit blijft het water er wel inzitten, maar de dieren lopen/zwemmen er gewoon doorheen. Ook kan ik in de bezoekersmodus er gewoon doorheen lopen. Als ik een nieuwe muur er overheen plaats is het probleem opgelost.
Datum: Zaterdag, 01 Aug 2009, 17:27 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
bij mij rende een nijlpaard weg van een dwergnijlpaard tijrwijl het dwergnijlpaard zat drinken aan de andere kant van de dierenuin daarna kwam het nijlpaard op een klif buiten zijn kooi terecht. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 01 Aug 2009, 17:30