ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb een keer gehad dat er een dino in een kleine ruimte ging liggen en zweef. En nog een keer dat er een bezoeker op een speeltoestel zat. (die bewegende apparaten) maar er zat een hek om heen en hij vloog gewoon in de lucht. dat zag er heel grappig uit.
Datum: Donderdag, 19 Nov 2009, 21:46 | Bericht # 65
Liesjuh
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb ook regelmatig dat er ineens bezoekers in een verblijf lopen, en dus idd ook schreeuwen dat ze worden achtervolgd. En dat terwijl ik dan zeker weet dat er niets stuk is aan de muren/hekken van de verblijven ofzo. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
soms heb ik ook dat dieren in een heel groot verblijf in een hoek gaan lopen en er niet meer uitgeraaken en dan begginen ze te zeuren over dat ze te weinig plaats hebben. ook kunnen bezoekers ineens verdwijnen als ze opg esloten zitten en uit de dierentuin willen Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat van die dieren in hoeken heb ik idd ook wel eens, dan lijken ze tegen de wand aan omhoog te lopen en daardoor krijg je dan die melding. Of dat ze de voerbak niet kunnen vinden terwijl ze er vlak voor staan.
Hebben jullie het ook dat de hekken open blijven staan als de verzorgers er doorheen lopen, die zouden toch automatisch moeten sluiten?