ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (thomvonder)
ik heb een grappig plaatje van een panda gemaakt die zijn geurspoor acherlaat op een boom
This thing happen to me too, but i don't know if it's a bug or no. I wonder if real pandas do this thing too. english isn't my main language I♥love rats
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 19:57 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Als je in de bezoekers modus zit, kan je ook met dieren speelgoed spelen, hea! Ik heb een roze bal over de dierentuinmuren gegooid, ging in de overview modus om de bal weer op te halen, en hij was weg! En later kwam ik diezelfde bal tegen aan de andere kant van de zoo!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
dat heb ik ook weleens ja alleen dan gooien de dieren het erover en dan ligt er opeens zo'n kadootje op het pad. dat is echt heel grappig. Ik heb ook een keer gehad dat mijn olifant met het kadootje aan het spelen was en dat hij toe uitelkaar viel. Toen zat er voedsel in
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb al eens gehad dat de stokstaartjes altijd ontsnapten. Daardoor brachten ze ook weinig op aan donaties Maar toen ik een leeuw in hun kooi zette, ontsnapten ze nooit meer, kreeg ik jammer genoeg nooit meer donaties voor hun maar had wel een leeuw even geen eten meer moeten geven!
om de stokstaartjes in je hok te houden moet je de beakstenen muur gebruiken. bij mij werkt dat altijd. En de panda is zijn geurspoor aan het achterlaten op die boom