ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik had een keer een grizzly beer die bang was voor een baby eland . en dat een dier door de ingang naar buiten loopt is normaal. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zondag, 10 Jan 2010, 10:30
ik kreeg net een melding van Wesley heeft zijn voledige omvang bereikt en heeft mogelijk meer ruimte nodig, weet iemand wat dat betekend?? wesley is trouwens een meerval
Ik had een keer elanden met ijsberen in een hok. De ijsberen kropen toen steeds onder de eland door Onder de buik bedoel ik Kijk eens in mijn design topic.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja Thom dat betekent dat ze niet meer groeien en dat hij volledig volgegroeid is. Ik heb heel vaak dat dieren doorschijnend worden, dan later zijn ze gestorven door ouderdom. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bij mijn broertje gebeurde er op zijn ZT2 dit(hij heeft geen uitbreiding op BD na): 1. aliens, veel mensen zonder gezicht achter elkaar 2. bezoekers zonder hoofd
Datum: Woensdag, 20 Jan 2010, 21:39 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dat komt van die mensen als je te veel downloads in je spel hebt en dan wordt je spel trager!! En dan krijg je mensen zonder hoofd of een verzorger die rood is!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!